storingen....

Started by A{b}r{a}xa{s}, February 27, 2012, 17:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

(waarschijnlijk nog een 'gevolg' van de vorige storing....maar nu kan het laden van een pagina ook fouten geven. Net de helpdesk gesproken en onderstaande was het commentaar....)

This is a known issue due to high load on one of our servers. Our engineers are doing their best to get this service up as soon as possible. We are very sorry for the inconvenience caused to you, Please try accessing it at a later time.

John

Dat vermoeden had ik al BAs.

Had vandaag eerst al problemen om uberhaupt op de site te komen en nu lijkt het soms of er een vertraging op de lijn zit m.b.t. reageren op de diverse onderwerpen.


harlin

Soms??
vaker als soms,
de lol gaat er steeds meer af zo.  :(
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ben

Hier het ene moment normaal snel, het andere moment wat langzamer, maar niet zo erg als vorige week!!!!

DMeijer

Lag dus niet aan mijn notebook. Heb de viruscanner weer gedraaid, dat vertraagt ook het een en ander.
Was het maar lente, dan zat ik minder vaak achter de toetsending en vaker aan de waterkant.

jagoziva

hier ook geen problemen

harlin

Quote from: DMeijer on February 27, 2012, 23:00:50
Was het maar lente, dan zat ik minder vaak achter de toetsending en vaker aan de waterkant.
Na deze week probeer ik het eetschema wat visvriendelijker te krijgen.  ;)

Op het moment gaat het hier ook weer flink sneller, zal wat rustiger worden op het net.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN