Forumdag Baggelhuizen Assen 24 maart 2012

Started by Inderk, January 13, 2012, 20:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Linked Events

vliegvisgek

#450
Quote from: vliegvisgek on March 24, 2012, 22:41:00
sorry barry alsnog svo tje 


en herman ook in actie

Inderk

Mijn keel is er vandaag niet beter op geworden,
Moet nog even spoelen met whiskey om de bacterieën te doden. Bedankt Marry voor de tip, een goede reden om één extra te drinken op een geweldige dag!!!
Helaas ontbrak het mij aan tijd om als enige en echte Kermit eens even laagvliegend de plas rond te gaan.
Foto's heb ik ook niet kunnen maken. Maar heb ontzettend genoten van alles!
William, geweldig bedankt voor de garnalen! Ouderwets heerlijk en smaakvol!! Beter dan de Heiploeg garnalen.
Bram, bedankt voor Twentsche krentenbrood. Heerlijk!
NNVV, bedankt veur de Grönneger neut'n kouke, en natuurlijk voor de mogelijkheid om een forumdag te mogen organiseren.
Sponsors bedankt voor de prijzen.
Bas, Bedankt voor de fles wijn(ik mag volgend jaar weer een dag LVDV om een forumdag te organiseren)
LVDV= Los Van De Vrouw
Fred en Els super bedankt!! Alleen had ik niet zo goed voor de gasten kunnen zorgen!
Waar zou ik zijn zonder jullie............

Iedereen die vandaag langs kwam bedankt! Want de gezelligheid maken we samen!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Zeenimf

Baggelhuizen 2012.

Bij aankomst .




Bas krijgt een geheime vlieg


lekker!!!!


Snel even mijn resutaten door geven






Een zakje met??????



Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

volgend jaar ben ik extra voorbereid, dan heb ik allemaal vangende vliegen bij me !  (thanks Dick en donateurs !! :) )

gerrit

Fred  Els en Henk bedankt voor de gastvrijheid
heb vandaag weer genoten en Marry bedankt voor dit lekkers


hier heb ik ook van genoten
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

Hilco

met welke vlieg zijn die gevangen dan ?

MarcV

Jongens het was een leuke dag!

Nogmaals bedankt, en volgend jaar ben ik er weer bij :)

Rossie69

jee gerrit,waneer heb je deze genomen ??? na de 1.... ofzo ;)


A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Hilco on March 24, 2012, 23:39:27
met welke vlieg zijn die gevangen dan ?

Dick had geregeld dat er door de vissers 'vangende vliegen' beschikbaar waren gesteld zodat ik meer kans op vis zou hebben. :)
Die kreeg ik tussen de middag (toen had ik lekker met mn eigen wormpjes mn visjes al gevangen) en die vliegen gaan volgend jaar dus zeker gebruikt worden !

Gisteren was het over het algemeen vooral orange streamertjes begreep ik, waarop de vissen gevangen werden.


vliegvisgek


Herman

Quote from: Zeenimf on March 24, 2012, 21:26:32
Zo,ook weer thuis,was druk op de weg alles ging volgens mij naar de voetbal  wedstrijd  van VVV. Heerenveen.

Dat is inderdaad het geval geweest... daar kon ik wel op tijd aanwezig zijn! Kon ik toch nog een beetje genieten!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

Geel had ik ook nogzo gezegd.

Bram sorry was het vergeten,volgende keer maar even oke ;)

Roeken dr an.

Troutbuster

Quote from: vliegvisgek on March 25, 2012, 11:15:29
en rose streamertjes  ;D ;D ;D ;D

Ja Jeroen, je hebt 't van dichtbij meegemaakt!

Jij met zware streamers (tungsten) en ik met relatief lichte streamers (Cats Whiskers) met alleen kettingoogjes als verzwaring
Allebei vangen!! 8) 8) 8)

Kleur?? maakte niet uit!! eerst waren Oranje favo, toen rose, maar "mijn" Cats Whisker was gewoon klassiek (je kent me!! ;)) Wit en Chartreuse, maar ook later deed een rose Cat Whisker het goed!!

Lekker gevangen (6 st) voor een kleine 2 uurtjes op de "hot Spot" (ff de vangdrang "bevredigen"!! ;))

Mooie sterke, gezonde, en hard vechtende forellen!!

Al met al een prachtige en zeer geslaagde dag met een zooitje gelijk gestemden (al "schitterden" een paar "prominente" forummers in afwezigheid! ;))

Ik hoop dat "jullie" de "moed" en de "goodwill" op kunnen en willen brengen om half juni 2012 de "andere" kant op te gaan voor weer een mooie forumdag zei het in het mooie Zuid Westen van NL!!
(De berichtgeving met definitieve data volgt zsm!)

Alle organisatoren van deze "Baggel" dag hartelijk dank voor een top dag!!
Volgend jaar sta ik, zei het 300 km "van Baggel", weer in de starblokken om een zeker zo mooie dag als gisteren te beleven!!

Gr.

Jan, "Troutbuster" Keur

Allen bedankt, en hopelijk tot ziens in Zeeland in juni!!

Gr

Jan

"Petri Heil"


vliegvisgek

jan graag een zeeland visdag lijkt me erg leuk en leren kunnen we elke dag nog wel van een ieder en dat vind ik er zo mooi aan vliegvissen top
en ja ving bijna alles met tungsten toch vreemd dan he en de vis was zekers erg sterk binnen nu en 2 weken zekers weer dagje visplagen ;D


en henk sorry geel was ook goed (vel zwart ook) ;D ;D ;D ;D ;D

Beertje

Inderk jonge,bedankt voor de organisatie van de forumdag op Bagelhuizen.
Het was hartstikke gezellig en goed geregeld (lekkere snert en toastjes met gernoat (gronings voor garnalen) voor herhaling vatbaar ::top::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Bruins



Klaar maken voor de strijd






Die twee......




Hebbes




Rookie of the Year




Wat is 't toch een serieus manneke die Bram




Keelpastilles, ik had toch keelpastilles in de tas gedaan.........
I don't drink water, fish f*ck in it...

Barry

Alsnog het was gisteren een topdag mooi weer gewoon prachtig.
En Jeroen het is geen svo-tje maar een bvo-tje.

Er was zelfs iemand uit zeeland geweldig dan ben je gewoon een liefhebber.
Die heeft een actiefoto gemaakt waar ik op sta.

Echt een topdag en zekers tot volgend jaar

Barry,


Fred

Afgelopen zaterdag was het met een groot aantal deelnemers van het forum op onze plas Baggelhuizen, weer een geslaagde dag,  het weer was mooi en er werd forel gevangen. Boven alles was het een GEZELLIGE dag, namens Els, Henk, mij en de NNVV, wil ik iedere deelnemer hartelijk bedanken voor deze dag en zien jullie graag in de toekomst op onze plas of elders in Nederland.

Groetjes Fred

Inderk

Quote from: Troutbuster on March 25, 2012, 14:47:04
Ja Jeroen, je hebt 't van dichtbij meegemaakt!

Jij met zware streamers (tungsten) en ik met relatief lichte streamers (Cats Whiskers) met alleen kettingoogjes als verzwaring
Allebei vangen!! 8) 8) 8)

Kleur?? maakte niet uit!! eerst waren Oranje favo, toen rose, maar "mijn" Cats Whisker was gewoon klassiek (je kent me!! ;)) Wit en Chartreuse, maar ook later deed een rose Cat Whisker het goed!!

Lekker gevangen (6 st) voor een kleine 2 uurtjes op de "hot Spot" (ff de vangdrang "bevredigen"!! ;))

Mooie sterke, gezonde, en hard vechtende forellen!!

Al met al een prachtige en zeer geslaagde dag met een zooitje gelijk gestemden (al "schitterden" een paar "prominente" forummers in afwezigheid! ;))

Ik hoop dat "jullie" de "moed" en de "goodwill" op kunnen en willen brengen om half juni 2012 de "andere" kant op te gaan voor weer een mooie forumdag zei het in het mooie Zuid Westen van NL!!
(De berichtgeving met definitieve data volgt zsm!)

Alle organisatoren van deze "Baggel" dag hartelijk dank voor een top dag!!
Volgend jaar sta ik, zei het 300 km "van Baggel", weer in de starblokken om een zeker zo mooie dag als gisteren te beleven!!

Gr.

Jan, "Troutbuster" Keur

Allen bedankt, en hopelijk tot ziens in Zeeland in juni!!

Gr

Jan
Ben benieuwd naar de datum!
Met een groep lotgenoten uit het noorden carpoolend richting Zeeland gaan is ook al leuk en uitdagend.
In principe ben ik van de partij!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Barry

Kom uit de buurt van zwolle

Ga zekers mee

Barry,

DMeijer

Lijkt mij ook leuk om mee te gaan naar Zeeland. Ben benieuwd naar de datum. Bovendien moet iemand ook op Inderk passen hé

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69


Troutbuster

Broeders, het zal waarschijnlijk de 23e Juni zijn, maar zeker is dit nog niet
Ik moet het nog uitgebreid met Bas bespreken dus....

Binnenkort zetten "we" de datum definitief vast, de Brasems en de Windes liggen al op jullie te wachten  ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"