Forumdag Baggelhuizen Assen 24 maart 2012

Started by Inderk, January 13, 2012, 20:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Linked Events

DMeijer

ff gauw een berichtje ... moet zometeen vandoor voor een verjaardagsfeestje>
het was weer een prachtige dag. Henk heeft het mooi georganiseerd en we werden lekker verwend door Els en Fred. Kortom een super geslaagde dag.
Zelf heb ik geen vis gevangen, wel een boom en een tak in het water. Daar zal wel de nodige plaatjes van verschijnen op het forum.
Mijn plaatjes plaats ik zsm wel op het forum, desnoods onder de topic foto's Forumdag Baggelhuizen 2012

Sieger

Was weer mooi volgens mij... Kon er helaas niet bij zijn... volgende keer maar weer...

En euh... Mooie vis Bas....!


Sieger

golddigger

Super Bas!!!!!
Je hebt je favorietenrol waar gemaakt
Heeft de rest nog wat gevangen?????
Perry

Gerrit72

Was idd een mooie dag met een leuk gezelschap! Had geen hengel mee, maar heb met bewondering de kunsten v/d anderen bekeken.
Leerzaam het materiaal en de techniek van anderen te bekijken, kan ik weer mee oefenen. Het wonderaas van de dag was volgens mij de roze streamer van vliegvisgek (hij ving er meer dan 20 mee, maar kon hem ook wel erg ver weg zetten!). Post de foto's mannen, ben zeer bebieuwd!
Excuses dat ik niet iedereen de hand heb kunnen schudden (er liepen zoveel leden rond de plas, ik was de tel wat kwijt). Een zeer leuke club met vriendelijke en behulpzame leden! :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Maar goed dat er fotografisch bewijs is van een Bas die vis vangt op een forumdag! Ik heb genoten vandaag, prachtig weer, super gave vissen en 30 andere mafkezen! De knar he le maal verbrand en al hevig aant smeren geweest met aftersun :D

Henk en de anderen Super Bedankt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

geen dank Bram :)

ja hier ook de bakkes verbrand.

vis geland en heb genoten,werkt wel minder foto,s maken en wel vis vangen :)
weer was super,de slaven van deze dag bedankt.

Jan lekker he even een forum knuffel.

Peter Dick bedankt voor al het lekkers Marry en William heerlijk hoor die Garnalen.

Sponsors neem ik aan,bedankt voor de prijzen nr regen.
Weer nieuwe vliegvissers leren kennen.

Super

Els ben blij dat je Fred onder de duim hebt,komt niets goed van,met hem ;)


HappyFisherman

Heb ik er vanmiddag nog niet aan geroken Henkie! Toch nog wat vergeten :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Bruins

Nog een paar plaatjes van vis vangende forummers:



Marry haalt er een binnen



Mooie vis !




Ook Henk heeft wederom zijn visje gevangen.........dikke knuffel Henk




Diepzinnige gesprekken aan de waterkant



Was wel druk, zou hier de meeste vis zitten?


Was wederom een TOPdag, organisaasie BEDANKT !!!
I don't drink water, fish f*ck in it...

Jan Bruins

En dan Wilco.................



Die hebben we met een digitale camera een vis zien doodknuppelen.

Is "shockproof" zegt ie.

Ik hoop voor hem dat de camera het nog doet.
I don't drink water, fish f*ck in it...

ben

Nou ik sluit me helemaal aan bij alle vorige sprekers, Topdag op Baggelhuizen, Leuk alle Forummers te leren kennen, de mensen van de Organisatie en Kantine en Sponsoren Bedankt!!!! Nu dit jaar hier 4 X gevist nog niet geblankt, Ik had er 6 vandaag en zowiezo 1 hele grote ging ervandoor met m'n vlieg!!! Tot de volgende Happening

Barry

Het was zekers een geweldige dag heb er zekers van genoten.
En zekers tot de volgende keer.

Barry,

Zijn er ook nog foto's van de andere kant van de plas.

vliegvisgek

fred en els dank jullie wel weer voor de mooie dag (was echt mooi ) inderk (henk) ook jij dank je wel en de rest van de mannen en dame ook dank jullie wel was weer een super dag qwa vissen en geouwe.....  heb me kostelijk vermaakt en met een hengel gegooit waar ik zelf niet mee kon gooien (maar goed want de lijn was er verkeerd op gespoeld) daarna ging hij er helemaal uit bij mij (michel) en hij ving er daarna ook nog 5 zelf had ik er dik 20 alles op oranje en rose streamertjes veel gemist maar ondanks dat toch  weer top dag heerlijk snel weer doen zo,n mooie dag bas en sponsers ook bedankt he ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

harlin

Quote from: Jan Bruins on March 24, 2012, 17:08:18


Mooi toch... :D

  :o Die West-Friese kleuren om je nek wel ja.
Mooi dat je dat mooi gekleurde stukje holland ook wil verdedigen.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

gerrit

#438
Quote from: vliegvisgek on March 24, 2012, 20:28:18
fred en els dank jullie wel weer voor de mooie dag (was echt mooi ) inderk (henk) ook jij dank je wel en de rest van de mannen en dame ook dank jullie wel was weer een super dag qwa vissen en geouwe.....  heb me kostelijk vermaakt en met een hengel gegooit waar ik zelf niet mee kon gooien (maar goed want de lijn was er verkeerd op gespoeld) daarna ging hij er helemaal uit bij mij (michel) en hij ving er daarna ook nog 5 zelf had ik er dik 20 alles op oranje en rose streamertjes veel gemist maar ondanks dat toch  weer top dag heerlijk snel weer doen zo,n mooie dag bas en sponsers ook bedankt he ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


go dis toch echt een dikke duitser zonder currie ;D ;D ;D 8) 8)

Zeenimf

Zo,ook weer thuis,was druk op de weg alles ging volgens mij naar de voetbal  wedstrijd  van VVV. Heerenveen.

Bas, Henk (Inderk) Fred en Els , Hartelijk dank voor het verzorgen van deze geweldige Forum dag in Baggelhuizen  ::duim::

Bram ,de krentte wegge was Heerlijk .

Ook alle sponsor,s , Dank voor het beschikbaar stellen van de prijzen .

Ook alle Forumleden ,(die van over het  hele land vandaan kwamen ) ook Bedankt .

Het was weer een geweldige dag met goed weer en goede vangsten (zeer grote Forellen ).zelf,s BAS , maar niet aan een rettaggie.

Dacht dat iedereen  wel heeft genoten ,en vogens mij ,voor herhaling vatbaar. ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

dikke duitser ving ze wel hahahahahahahaah


maar gerrit even goed dank je voor der wondershune foto,s (currie man)

maurice

Zo mensen dat was een mooie dag zo te lezen.
lekker tot goed gevangen en vooral mooi weer gehad.
heb dus weer wat gemist.

heb zelf om 9.30 vanmorgen het eerste biertje gezien, helaas was het complete krat door de zijruit van een bus gepleurd. (jammer van het bier)
hierdoor dus lekker weer overuren gemaakt voordeel van de calamiteitendienst
::bbq:: ::proost:: ::proost::

gerrit

Quote from: vliegvisgek on March 24, 2012, 21:35:24
dikke duitser ving ze wel hahahahahahahaah


maar gerrit even goed dank je voor der wondershune foto,s (currie man)
ja wa ienen sunen tag schune fisen eund viel sapas ont liebe luete :-* :-*
habe genossen tchus bis bald  ;D ;D arsch fikers ::) ::) ::) :P
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

ben


vliegvisgek

Mann einige von euch verrückt  (en in nl is dit)

man wat ben jij gek gerrittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt maar wel leuk gek eerlijk is eerlijk volgende keer als ik ga help ik je gerrit zo ben ik  ;D

Barry

Jeroen.

geef jnog even een foto waar ik op sta.

BARRY

A{b}r{a}xa{s}

Ik sluit me bij de rest aan, het was een super dag !
Henk, Fred en Els, dank voor de organisatie, mede-vissers, bedankt voor de gezelligheid !
en ja...yessssssss...'t heeft bijna 5 jaar geduurd, maar ik heb eindelijk vis gevangen op een forumdag  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

A{b}r{a}xa{s}

ennuh...William...ze waren jammieeeeeeeeeee ;)

Hilco

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 24, 2012, 22:25:31
Ik sluit me bij de rest aan, het was een super dag !
Henk, Fred en Els, dank voor de organisatie, mede-vissers, bedankt voor de gezelligheid !
en ja...yessssssss...'t heeft bijna 5 jaar geduurd, maar ik heb eindelijk vis gevangen op een forumdag  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat was eigenlijk mijn vis ( beginnersgeluk) maar blij dat jij hem gevangen hebt.

jammer dat ik er niet kon zijn.  hoop er in zeeland en noordholland wel bij te kunnen zijn.

vliegvisgek

sorry barry alsnog svo tje 


barry in actie