Forumonderhoud

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 25, 2011, 07:11:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vannacht / vanmorgen heb ik 'groot onderhoud' uitgevoerd aan het forum. Daar bij zijn ook caches, logs, etc zijn opgeschoond en een aantal instellingen is aangepast.
Voor zover ik heb kunnen nagaan werkt alles nog steeds net zoals voorheen, maar mocht je ervaren dat iets anders werkt dan voorheen (of zelfs helemaal niet meer werkt) laat het dan aub weten dan kan ik de reden proberen te vinden.

A{b}r{a}xa{s}

Mogelijk is het forum vanmorgen iets trager dan normaal.
Ik ben een scan van alle topics/postings aan het doen om de sitemap van het forum handmatig te kunnen updaten.
Excuus voor het eventuele ongemak.

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 25, 2011, 08:17:10
Mogelijk is het forum vanmorgen iets trager dan normaal.
Ik ben een scan van alle topics/postings aan het doen om de sitemap van het forum handmatig te kunnen updaten.
Excuus voor het eventuele ongemak.

scan is afgerond...volgens mij is alles zonder noemenswaardige traagheid verlopen....gelukkig :)

John

Bas.. Slaap jij wel eens???  :-\

T'is Kerst en dan al om 7:11 een scan van het forum. ::computer::

Fijne kerstdagen en morgen niet zo vroeg, OK??

A{b}r{a}xa{s}

Was op de bank in slaap gevallen en schrok rond half 2 wakker, toen maar besloten op de bank verder te slapen... is gelijk een garantie om vroeg wakker te worden (wel een beetje stijf), dus ik kon om een uurtje of kwart voor zes 'aan de slag' :)

Komende nacht toch maar weer in bed slapen, dat is wel een stukje comfortabeler. ;)

Rossie69

en ligt ie nog te ruften op de bank ?

druk druk die Bas.

met z.n ogen dicht

;D