Nieuw speeltje... Meiser S2H1307S-4

Started by Sieger, November 30, 2011, 14:45:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Ben de laatste tijd veel bezig met het dubbelhandige werpen (in voorbereiding op mijn 1e zalmtrip naar Ierland.....) Ik had het geluk deze hengel in Duitsland uit te kunnen proberen en was gelijk verkocht.... Na een aantal dingen verkocht te hebben, deze besteld in Amerika bij Bob Meiser met een bijpassende lijn erbij...

Ben er al een beetje mee aan het stoeien geweest en Waaaaahhhh wat is dit een heerlijke combinatie...  (en ziet er nog mooi uit ook... ;) )







(de kleur van de blank is antraciet, maar komt door een combi van kunst en buitenlicht wat blauw over...)


Sieger

Useless

#1
Gefeliciteerd Sieger, een schitterende stok. Ik heb inmiddels een paar Meisers in m'n handen gehad en snap dat je meteen verkocht was.
Welk type en lijnklasse is het eigenlijk?
Oh, laat het antwoord maar zitten. Ik las net op Speypages dat het de standard #7 is.

Ik vind alleen wel dat zo'n klassehengel ook een passende klassereel verdient ;). Misschien nog wat spullen verkopen en dan.....?

Sieger

Dank je boys.... ga er zeker veel lol van hebben...

Het is een 7 Shootinghead Marco.. en die reel... vergis je niet... is niet duur maar echt bere goed voor het geld...  ;)
Vind dit voorlopig wel klasse genoeg....  ;D (of wil je nog het e.e.a. van me overnemen... ??? )


Sieger

Useless

Overnemen?? De prijzen die jij vraagt kan ik me als werkeloze niet veroorloven  :).

Maar even zonder gekheid; zit er nu veel verschil tussen deze en de #6 die je van Rob K hebt overgenomen?
Of heb je bewust een wat lichte hengel voor Ierland gekocht zodat je binnenkort nog een #8 of #9 erbij moet sprokkelen .

Sieger

Quote from: Useless on November 30, 2011, 16:48:05
Overnemen?? De prijzen die jij vraagt kan ik me als werkeloze niet veroorloven  :).

Maar even zonder gekheid; zit er nu veel verschil tussen deze en de #6 die je van Rob K hebt overgenomen?
Of heb je bewust een wat lichte hengel voor Ierland gekocht zodat je binnenkort nog een #8 of #9 erbij moet sprokkelen .

Ben misschien zelf binnenkort ook bij de zelfde werkgever, dus... ???

Had het niet gedacht, maar er zit echt veel verschil in.. De 7 heeft net ff meer pit en power om meer afstand te halen... Trouwens een 7 uit de VS is in Europa qua werpgewicht een 8/9 (505 grain...) bv die van Vision.... Nog niet echt gestandaardiseerd... Ik vind hem zelf nog makkelijker gooien dan de 6.. en die is al heerlijk... Wil de 6 ook op de IJssel etc inzetten... Op roofblei...

Maar een keer uitproberen denk ik...?? (kom je ook naar de binddag dan neem ik ze mee....)


Sieger

Forelletje

Mooie set Sieger..
Ik heb ook verschillende  Meiser's in mijn handen gehad ..maar ik moet nog ff sparen en ja ik zal ook voor de 7 gaan ;)

Richard

Sieger

Is ook echt zooooo lekker Richard... Zal hem de 21 jan. wel meenemen.... Kun je nog een keertje voelen....  :D


Sieger

Herman

Hey Sieger, moeten we dat prachtige setje eens in de IJsssel proberen???
Met de waterstanden van nu moet de overzijde zeker haalbaar zijn  ;)
Heb gehoord dat er een metersnoek moet zwemmen, weet zelfs waar ongeveer!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger

Quote from: Herman on November 30, 2011, 20:52:53
Hey Sieger, moeten we dat prachtige setje eens in de IJsssel proberen???
Met de waterstanden van nu moet de overzijde zeker haalbaar zijn  ;)
Heb gehoord dat er een metersnoek moet zwemmen, weet zelfs waar ongeveer!

Met of zonder deze hengel is dat natuurlijk wel heel interessant...  ;D


Sieger

Rossie69

das zekers een mooi setje.
reel ook mooi om te zien,maar das dan ook aan de visser ;)

veel plezier ermee,en laat die zalmpies maar hangen volgend jaar.


harlin

#10
Mooi setje, Sieger.
Alleen moet je nog even een stukje aflakken!? ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

nee toch ?

dan gooit ie de hele hengel achter z,n lijn aan ;)

ErickW

Dit is een hele mooie set Sieger. Echo schijnt ook mooie en goede hengels voor het geld te hebben. Beetje off-topic, maar zag laatst een review over de Echo Carbon #2.

Jij gaat in ieder geval veel plezier aan deze hengel beleven en de inscriptie inclusief Jungle Cock veertje maken dat jij dit stokkie nooit meer weg gaat geven....

Sieger

Dank je Erik... ga er zeker lol van hebben... dat heb ik nu al en dan vis ik er nog niet eens mee...  ;D

Volgend jaar in Ierland de eerste zalm eraan en dan kan het helemaal niet meer stuk...

Echo is een heel goed merk en kost relatief weinig... Deze reel kost 119 euro en komt zeer goed uit de testen... Prima visreel dus... Eigenlijk best gek dat het in NL niet zo bekend is en er ook geen dealer is hier....


Sieger