Vis overboord gooien.

Started by harlin, January 25, 2011, 20:14:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hippo

Levensgevaarlijk die karpers.. dat lijkt trouwens John Wilson wel met dat verschrikkelijke lachje van 'm.

HappyFisherman

Was laatst op TV dat ze daar kampioenschappen in houden. Luitjes met vangnetten, knuppels alles mocht.
Volgens mij mag je ze ook legaal niet meer terugzetten, omdat ie krenge alles opvreten en daarbij de bodem teveel omwoelen. Inheemse soorten zijn al veelal uitgestorven daardoor...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ja lijkt erwel op he dat lachie :)

maar schijnt wel te eten te zijn he die karpers.
je zult maar in je bb drijven daar ?  :o

A{b}r{a}xa{s}

Als ik me de docu op tv goed herinner waren ze niet  echt enthousiast over de kwaliteit van deze karper als eetbare vis,
ze gebruikten de vangst nu geloof ik om er vismeel/mest van te maken (?)

Rossie69

als je t bone steaks gewent ben hahahaha.


tunnis

Is ook best gevaarlijk, heb wel eens gehoord dat iemand zo een vis vol tegen der hoofd kreeg en best zwaar gewond is geraakt.

Rossie69

hmmm had ze maar een helm op moeten zetten :)

vraag me af of dit elke keer gebeurt als je dr langs vaart,of bepaalde tijden van het jaar.

HappyFisherman

Alleen in het voorjaar, dat noemen ze dan ook spring :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian

Quote from: tunnis on January 26, 2011, 12:01:28
Is ook best gevaarlijk, heb wel eens gehoord dat iemand zo een vis vol tegen der hoofd kreeg en best zwaar gewond is geraakt.

ja dat was ook een keer een vrouw die met ''pijlenboog'' operop zaten te knallen en toen sprong er een vis tegen der kaak, kaakgebroken LOL. staat op zo'n filmpje is al wel een tijdje geleden

Rossie69

ja die komt me ook bekent voor ja,net goed hahaha.

dikke bek heb je zo

harlin

#11
Gebit kan ook overboord. ::top::


Hier met pijl en boog:
Jumping Asian Carp
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN