Wat betekenen al die knoppen

Started by Arie de Vries, November 26, 2013, 19:50:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arie de Vries

Hoi
Sinds vandaag weet ik, na uitvoerige uitleg door Gerrit72, waar de Monalisa knop zit en wat je ermee kunt.
Later realiseerde ik me dat die knop onderdeel is van een heel complex aan knoppen waarvan ik de betekenis niet weet en bij de meeste ook niet kan bevroeden. (Zal ik wel te oud voor zijn of zoiets) alleen was Gerrit toen alweer weg.
Vraag, is ergens te vinden wat al die knoppen boven dit tekstinvoerveld betekenen, of kan iemand het uitleggen? De bovenste rij, beginnend met een knop met hoofdletter B begrijp ik maar vanaf het Monalisa icoontje haak ik af
Groet, Arie

merijn1982

Goede vraag! ken er ook een hoop niet. Niet dat ik ze nodig zal hebben. maar kennis is macht toch?! :-)
Tight lines!!

MarcelN

Spreekt toch voor zich als je erop drukt ofnie?
Mona is perfekt voor jou Arie, kun je het adres van plaatjes tussen die img zetten.

Arie de Vries

Hoe met Monalisa heeft Gerrit me vandaag uitgelegd Marcel, maar om zomaar op een knop te drukken waar ik de betekenis niet van ken, man daar ben ik veels te schijterig voor :-[
Groet, Arie

jur606

als je je muis erboven hou zie je wat deze knop inhoud (mijn instelling als je het dan niet begrijp heb je die niet nodig)
                                                                                   ::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree::

MarcelN


Arie de Vries

Jur ik heb niet een muis, maar een IPad
http:// ftp://












::hulp::




Daarom toch maar even min of meer stiekem alle knoppen geprobeerd.


Denk niet dat ik ze echt nodig ben
Groet, Arie

MarcelN

Het is iPad ;) ik heb ze hier ook én de 27" :P en nog wat kleinere iMacjes her en der door het huis, goed spul ::goodjob::
Maar volgens mij is het overbodige rommel, wat is [suspicious]suspicious nu weer?[/suspicious]
mmm dat ebay is ook wel handig voor goede tips....

Vliegvissers.nl

Ik probeer van de week (zal morgen of zaterdag worden) tijd vrij te maken om hier wat meer informatie over te geven.
Van een aantal andere zaken, bv de gallery, is al een en ander te vinden in de 'FAQ' (zie bovenaan links op de pagina).