off day

Started by merijn1982, November 21, 2013, 22:45:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Helaas kon ik vanavond niet naar de clubavond van the kingfisher. maar had toch ff tijd voor achter mijn vice:-) maar na 1 leuk tandem streamertje wilde het binden me niet meer lukken.. Geen inspiratie. wilde allemaal net niet zoals ik wilde of in gedachte had:-(  herkenbaar bij iemand?? Ben iig maar gestopt met binden en zit nu voor de tv youtube filmpjes over vliegvissen te kijken. tijd toch nog een btje goed besteed!!
Tight lines!!

Gerrit72



Je kan het toch ook leuk tegelijk doen?
Filmpje aan en bevalt wat je ziet, dan lekker na (mee) binden,
dan komt het meestal wel goed  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Ja kan zeker. maar wilde niet achter de vice dus heb de boel maar gewoon opgeruimd. morgen avond maar weer een nieuwe poging doen:-)
Tight lines!!

JB

Quote from: merijn1982 on November 21, 2013, 22:45:18
Geen inspiratie. wilde allemaal net niet zoals ik wilde of in gedachte had:-(  herkenbaar bij iemand??

Ja, dit soort dagen heb ik tegenwoordig ook teveel.  :-[
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Jan Bruins

Als ik een dag heb dat het binden niet lekker gaat, dan stop ik.
Doorgaan heeft dan voor mij geen enkele zin, het lukt niet, wil niet en de vliegen zijn niet naar mijn zin.
Dan heb ik gewoon mijn dag niet.  ::wtf::
I don't drink water, fish f*ck in it...

wouter veuger

Ja had ik gister dus,drukke dag op het werk en thuis ook.gehaast achter de vice gaan zitten.
Eerst een paar nimfjes gebonden die nergens op leken,dan maar even een dikke snoekstreamer maken dacht ik toen....,wil de haak vastzetten,en KRAK de hele bek breekt af ::wtf::

Je bent niet de enige dus ;)

merijn1982

Hmm.. das helemaal klote!!
Tight lines!!