Heb jij ook zo'n Pleu..is hekel aan "dik" water??

Started by Troutbuster, January 17, 2013, 18:46:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Ik wel!! >:( >:( >:( >:( >:(

Wanneer gaat het warm water regenen??

Ik hoop snel ::bidden:: ::bidden:: ::bidden::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Marksman

Ik niet, vanmiddag schaatsjes gekocht dus kan nu lekker schaatsen de rest van het jaar kan je toch wel vissen het duurt nooit lang dat dikke water.

vliegvisgek

jeb vissen wil ik ook graag jan vind dit weer helemaal niks dozen puilen uit weet ook niet meer
wat van forel put streamers vliegen ik moet maken
dus ben al vast droog aan het knuppen voor het voorjaar en als het ijsvrij word snel haha ;) ;)

rena

Gelukkig compenseerd de zomer de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange winter :o
Heb wel last van onthoudingsverschijnselen...

Troutbuster

Tsja, ik schaats ook heel erg graag, maar vissen toch net iets liever!!

We wachten maar af hè, het ziet er naar uit dat dit "dikke" water wel ff gaat duren, dus dan maar een molentochtje (of 2, of 3 of.... ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Nog ff en de "Kaboenk Streamer" van Rob, gaat ook geen soelaas meer geven!! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hilco


Troutbuster

Blijkbaar!!!
Ergens in Limboland

Serieus??? naaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hilco


johannes

daar heb ik zeker een hekel aan.
was de hond aan het uitlaten en na 7 worpen zaten m'n ogen (van de hengel) dicht.
toch nog de eerste gul van het jaar en 2 koolvissen van een knap formaat weten te vangen.

R.S.N Flyfisher

Zit door de aanhoudende vorst lekker thuis, kreeg vandaag een belletje dat ik volgende week ook nog thuis moest blijven.
Vermaak me gek genoeg elke dag, maar dagje vissen op een put bv zou ik ook wel weer leuk vinden!
Maja als die dag aanbreekt, kan ik weer aan de bakkes  ::)


maurice

Nee, laat maar lekker dicht zitten fat water.
Mag to h nog niet vissen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Christof van den Berge

Deze week heb ik me wel aardig bezig gehouden, volgende week ook nog wel.
Maar daarna wil ik toch weer wel aan de bak hoor... :o

Overdekte vijver heb ik eens een keer gezien bij ""de klusjesmannen"BNN was volgends mij in een soort kas.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

ben

Morgen middag schaatsen, zaterdag ook, zondag ook, maandag werken, en dinsdag weer schaatsen, weinig vissen dus

R.S.N Flyfisher

Quote from: Hilco on January 17, 2013, 20:09:18
geen binnenwerk?

Ik werk voor 99,9% alleen maar buiten.
Zelden een binnenklusje, maar vind buitenwerk ook helemaal niet verkeerd.
Lekker in de frisse lucht, alleen echte natte dagen is voor een schilder afzien.
Trekken met afdekzeilen blehhhhh  :(


maurice

Quote from: speycast on January 17, 2013, 20:19:19
ik wil elfstedentoch kijken dus vriezen dat het kraakt  min 20    1 maart maar weer eens aan het werk lijk mij wel iets

ja geweldig, 11stedentocht word wel weer eens tijd.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

R.S.N Flyfisher

Quote from: speycast on January 17, 2013, 21:44:16
vorst sneeuw  regen en warm weer   werkt een dakdekker niet

Vraag ik me wel eens af, wat doen jullie in die tussentijd?
Neem aan dat jullie toch wel betaald krijgen voor die onwerkbare uren..
Potje met opgespaarde uren voor die periode?
Het is bijna altijd wel *** weer in NL, helemaal voor een dakdekker (niet kunnen afschermen etc..)

Christof van den Berge

Neem aan dat in jullie branche de prijzen ook steeds meer onder druk staan Bert, waardoor het steeds moeilijker is om zulke dingen in te calculeren?

Ben zelf zzper Blokkenlijmer/metselaar dus met dit weer kan ik het ook wel vergeten om ook maar iets uit te voeren.
Een aantal jaar geleden konden wij dit soort weer/verlet  ook meenemen in de prijs, maar sinds de crisis in de bouw word dit toch steeds moeijlijker omdat de concurentie steeds heviger word.

Wat ik vorig jaar na de winter periode goed kon merken dat de bedrijven die al tot hun nek in de problemen zitten, na zo een lekker winterperiode nog een extra duwtje de verkeerde richting op krijgen.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Christof van den Berge

Jah er is in 2 jaar tijd heel veel veranderd Bert, ik hoorde dan niet bij de groep die mee heb gedaan aan de verkapte loondienst door zzp te worden en voor je "oude baas"te blijven werken.
Maar die zijn er maar genoeg, en gaan heel hard op hun bek nu, mede omdat ze nooit voor een andere opdrachtgever hebben gewerkt.

Op dit moment is het gewoon zien te blijven te bestaan en niet te gek doen, die verhalen van de crisis duurt maar 2 jaar geloof ik echt niet.

Denk dat het weer heel lang gaat duren tot we terug zijn op niveau voor de crisis, als we er al ooit op komen!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

R.S.N Flyfisher

Idd als zzper heb je het nu niet makkelijk..
Ik had voor jaren terug ook een idee om zzp te gaan worden, maar ben nu echt blij dat ik gewoon ben blijven werken voor een baas.
Ben helaas wel ontslagen voor de kerst, maar heb nu wel recht op een uitkering.

Wel 1 van de weinige branches in de bouw die nog echte vorstverlet heeft dan, heb ik nooit gekend..
En ik werk nu al wel weer 17 in de bouw

Christof van den Berge

Schoften zijn het zeker jah, alles heeft z`n voor en nadelen.

Achja thuis zitten heeft ook weer wel wat vanmiddag binden met Troutbuster ;D
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Hilco

vorst; werkplaats opruimen , 200 meters deklijst zetten , 100 meter randtstroken snijden .

tijd vullen  ;D

gelukkig mag ik in deze periode een badkamer bouwen in een warm huis.


vliegvisgek

Quote from: speycast on January 18, 2013, 11:28:22
elke bouwvakker zou vorst verlet kunnen hebben als hun bazen niet zo inhalig zijn ach er komt toch geen vorst meer weg met die verzekering    kan ik mooie benz van kopen   oei nu al 4 jaar vorst huil huil ik kan het niet betalen niet werken maar wel loon

dan maar weer deuren dicht hek op sloot en uithuilen met dikke tranen  bazen  zijn gewoon schoften

ja zeker bij ons ook ging slecht bezuinigingen op wegen bouw 2 dagen later koopt de baas huis in vaassen van 1,7 miljoen en benz 350 vol opties
en 2 maanden later ging de tent dicht geen cent mee gehad economische crisus nou viese schoft de baas liet zich niet eens zien toen de tent dicht ging
zelfs jongens die er 35 a 40 jaar werkte hoorde niks nou nog effe en nl hoort bij griekenland of america arm en rijk