zelfverwendag

Started by wim, February 15, 2011, 17:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wim

Omdat ik momenteel allen maar aan het werk ben en het ff zat ben dacht ik laat ik me zelf eens verwennen,
dus een #10 vlieglat gekocht plus reel,het is een sage blank geworden afgebouwd door
cor spinhoven en een rio dutch reel om lekker vanuit de boot op het grote water op die
snavelbekken te gaan vissen,nu eerst maar eens tijd vrij maken nu het seizoen nog open is. ;D
gr.Willem

harry

mss een beetje dom maar wat zijn snavelbekken  het enige waar ik op uit kom is de geep
maar om daar nu met een #10 op te gaan vissen lijkt me een beetje stug

wim


HappyFisherman

Hoop ik dat je binnenkort een mooi verhaal met (of zonder) foto's kunt plaatsen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harry

oooh  de platbek   vandaar dat ik er al niet uit kwam  :o

wim

Zal eens kijken of ik een fotootje kan maken,mot ik wel vangen natuurlijk haha

HappyFisherman

Hoeft niet, verslag van Guus Geluk was ook prachtig en die had ook niks gevangen :)
Veel plezier met je nieuwe spul! Vraag me wel af, waarom je voor een #10 hebt gekozen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Nou plaatjes kijken zegt ook vaak wel genoeg.

hahaha spreekt boekdelen.


wim

Ik heb voor een 10 gekozen omdat ik meestal op groot water vis(gooimeer,veluwemeer,biesbosch),en aangezien ik van plan ben om met grote streamers te gaan vissen en  over het algemeen(met de jerkbaithengel dan)toch wel grote dames vang heb ik voor een wat zwaardere hengel gekozen.gr.

Patrick(WF)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Hoop er binnenkort de resultaten van te
lezen/zien...  :D
Groet Patrick

peter

Snavelbek,Platbek Platwaffel....................................................................................
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm