Dubbingdoos

Started by Erwin, July 01, 2014, 22:52:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erwin



Vandaag bij de wibra een erg handige pillendoos gekocht voor 1, 49 €.
In de dekseltjes steeds een gaatje van 5mm geboord en m'n dubbing verzameldoos was geboren.
Alleen jammer van die weekdagen. Maarja.



Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Rena

Dan mag je op die dag en tijdstip alleen die kleur gebruiken, maakt het binden een uitdaging  8)

TL Peter

goswit

Oei,  dat is verplicht elke dag vissen . :(
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

karelgol

Misschien te verwijderen met een drupje thinner?

Karel

Erwin

#4
Hahaha ik wist dat deze opmerkingen zouden komen.
@karel, ik kan het voorzichtig proberen met thinner inderdaad. Ik heb alleen het idee dat de tekst IN het plastic zit. Maar dat lijkt me helemáál niet logisch. Dat zou het productidproces veel duurder maken.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Wilco

Erwin,
De pillendoosjes bij de Xenos hebben één week meer en die tekst kan je idd met aceton of thinner verwijderen. Ik neem aan dat het op dit doosje net zo werkt.

Team

doosje omdraaien gaatjes in de bodem boren ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Erwin

By the way. Het ging er inderdaad prima af met aceton. Het plastic kon daar goed tegen.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

FSCHAMP

Je had met een dymo er stikkertjes kunnen opdoen met de juiste kleur/type dubbing.  Weet je meteen welke kleur er in zit en dan zijn de lettertjes ook weg.

Ik heb dit zo gedaan met pillendoosje om mijn haken in te verzamelen.  Zie je van de tekst ook niets meer.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>