Wie gaat er in 2013 op VLIEGVISREIS en naar welke bestemming ???

Started by Canadian_Streamdance, December 28, 2012, 16:37:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel STERKTE .

Wilco dikke K.. is dat in deze tijd.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

van roelof wist ik het wel (afgelopen snoektoer met je over gehad) maar wilco, jij was toch nog maar pas weer bij een nieuwe werkgever? man balen joh, zal lastig worden om weer wat te vinden.
zelf had ik een mazzeltje btw, ik ben weer onder de pannen(koeken)  ;)

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

John

Planning is komend jaar vakantie in Noorwegen of Zweden... Vakantie met een vliegvis tintje ;D ;D

Sterkte Roelof en Wilco met deze onverwachte vrije tijd :( Hoop dat jullie snel weer wat anders vinden

hendri

in dalfsen bij de pannekoekenhuis/restaurant de barones. is een bijna 100 jaar oud landhuis, eerder werd daar training gegeven door verzekeringsmaatschappijen, maar die markt is enorm terug gelopen. nu zijn de mannen van de 7 deugeden in dalfsen de eigenaren/huurders. er zijn ook hotel kamers bij, maar het hotel gebeuren is nog niet geopent, moet nog ff wat aan geklust worden.

we zijn ook pas vanaf half november open, dus nog een startend bedrijf zeg maar. maar ja wel met een goudmijntje bij de brug in dalfsen achter de hand he.


hendri

goudbruin bertje, anders gaan ze de kieperton in. ook leuk, we hebben een uniek beslag he voor de pannenkoeken. van de molenaar, en in wijde omgeving niemand die ons mengsel heeft of kan kopen. is ook wel een leuk dingetje.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

Quote from: speycast on December 28, 2012, 23:48:24
hier alleen meel van de molen echt het lekkerst

ja bij ons ook bertje, alleen van de molen maar wel een speciale verhouding van granen enzo. ja is een fijn pannekoekie wat wij bakken. ;)

hendri

onbenullige sgrokhals ben je ook he! ;D

ps, ik denk dat je bij ons genoeg aan 1 heb. die vallen als een bom! haha

harlin

Quote from: weerwolf on December 28, 2012, 18:54:15
Met het gezin lijkt me ook leuk maar dat ziet de vrouw niet zitten.  :'(
Kan Lin haar niet om praten?? ;)
Misschien is daar ook wel een watertje om samen te wandelen. :)


M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gert

Nou, ik heb mijn buikje rond, dus ga ik het maar over vissen hebben, oftewel back on topic:

Ook dit jaar weer een weekje Oostenrijk in de planning. En wel naar Gerlos.

@Canadian Streamdance:
Ook van mij zijn er diverse verslagen te vinden van Oostenrijk. Hotel Braurup is erg populair, ben er nu zo'n 17 of 18 keer geweest. Is best te betalen.
In Oostenrijk is het meeste (mooie) viswater gepacht door hotels, en heb je voor rond de 500 Euro een arrangement met 7 overnachtingen met half pesnsion (uitgebreid ontbijt en luxe diner) en 6 dagen vissen.

Groet,
Gert

hendri

Quote from: speycast on December 29, 2012, 00:17:55
dat zou het eerste pannekoeken rest zijn waar ik er maar 1 naar binnen krijg   

meestal 1 met spek en kaas  1 met  kaas en uien   en 1 met ijs en vruchtjes   

ja echt een goedkope eter ben ik niet

ern dan word je met een steekwagentje naar huis gerold cker. 8)

nou bertje, je mag ze van mij alledrie hebben, maar ik ben bang met buikpijn er gratis bij.  :D

ps peter, dr word een fijne marge gehaald op een pannekoek hoor. dus 1 pp is wel ok. meer mag altijd natuurlijk. ;)

peter

HiHi was je oog toch groter dan je maag ,ik ken dat in DLD
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

ja hallo die taarten zijn ook op duitsers berekent. die duitsers worden ook niet voor nis met gezicht naar beneden begraven. scheelt een kuub zand. haha ;)
on topic, toch hoop ik in 2013 nog ff een weekendje bij die duitsers te vissen. ;)

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

je vrouw? ;)
of druk je zoon een vlieghengel in de handen ipv de controller van de xbox

peter

H3 dat gaat niet lukken met Jo niet en met Jef ook niet ....
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

dan gewoon onder lichte dwang! ;) ;zo van euh, tis mee of je krijgt geen eten. haha

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

nou mn zoon ga ik echt wel mn best voor doen peter. die gaat later wel vissen, hoop ik. ;)

Canadian_Streamdance

Thanx Gert!!  ;D heb eens gekeken en dat ziet er goed ui!!
haha het topic is weer van de baan:P heerlijk forum dit!! ::slaugh::
lachuh

Raymond

Ja, eten en vissen in Duitsland. Dus de nodige weekendjes en dagjes die kant op. Verder een jaarvergunning op een plek in de Ardennen, voor mij een uurtje rijden, ach... ;) Heb dus een redelijk mooi alternatief zolang als onze overheid het nodig vindt om de Grensmaas grondig naar de kloten te helpen.  >:(

Wat betreft faillissementen en ontslagen: DAT IS NOOIT GRAPPIG! En zeker niet rond de feestdagen, sterkte iedereen die het betreft...
::wtf::

Canadian_Streamdance

 ::agree:: die dingen komen nooit gelegen al helemaal niet in deze periodes! sterkte mannen!
wat het topic betreft heb toch al het een en ander opgevangen van verschillende kenners en denk dat ik
toch maar eens ga kijken om wat meer informatie te vinden over het oostenrijkse!
hele mooie topics trouwens hierover heb eens zitten neuzen in de verschillende verslagen echt dik de moeite waard lijkt mij!