3e NK voorronde Ronde Bleek!!!

Started by Troutbuster, September 22, 2011, 16:17:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Beste NK gangers en overige broeders in Petrus,

De 3e NK voorronde, welke eerst gepland stond op de Blauwe Hoef, gaat nu in Sterksel op de Ronde Bleek gebeuren!!
Bellyboot wedstrijd welliswaar niet ieders zijn of haar "ding" maar het belooft wel een spannende match te worden met die mooie forellen aldaar 8) 8) 8)

Als er tips gegeven kunnen worden door de fervente RB gangers onder ons, gaarne!! laat maar komen!!

De  wedstrijd staat gepland op 16 oktober a.s.!!

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

'k ga me daar afmelden....en gok op de komende 2e en 4e wedstrijd :)

goldfish

Hallo broer ga je nu alles verklappen

Zeenimf

Troutbuster, dit wordt spannend, lekker dobberen op de grote plas. Ben nog nooit op de Ronde Bleek geweest.

Tips zijn van Harte Welkom.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

aalbrecht

he bas bang dat ze geen bely boot voor je hebben duikboot mag ook hoor staatnergens als hij maar op een bely boot lijkt
vliegvissen is een passie

Zeenimf

Bas, dat meen je toch niet, dit moet je beslist meemaken.

Je hebt toch geen water vrees??????

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

HappyFisherman

Dan kunnen jullie de 16e voorvissen voor de 23e! ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Buiten het feit dat ik geen BB heb en als ik met zo'n ding aan de gang ga binnen de kortste keren kramp in beide benen en voeten heb :)
hoeft het vissen in een forellenvijver voor mij niet zo nodig. Vis dan liever op open water. Dus daarom gok ik op de 2e en 4e wedstrijd, al heb ik na de 1e wedstrijd weinig hoop dat ik de finale ga halen..maar je weet maar nooit he. :)
En mocht dat lukken, dan zien we weer wel want dan is het weer in een forellenvijver geloof ik?

goldfish

je moet hem eerst een avondje nat weg hangen en dan de avond urine dat is het beste ;)

willywam

Quote from: speycast on September 22, 2011, 17:55:40
buzzers  aan hele lange leader   of aan di7
foamhead streamer zwart   en daarvoor een peter ross  als dropper  op een di7 lijn

shuttlecock  met daar voor als dropper  een buzzer

ga je de zondag alvast mee oefenen daar.
weet ik ook gelijk de kleuren die je gebruikt ;)

gr willy

Rossie69

hahaha zinklijn boobie

mudler klein 10

en buzzers lange leaders en hengeltop liften kleine beetjes.




harlin

Quote from: Troutbuster on September 22, 2011, 16:17:39
Bellyboot wedstrijd welliswaar niet ieders zijn of haar "ding" maar het belooft wel een spannende match te worden met die mooie forellen aldaar 8) 8) 8)
Sprak er vanavond 1 die heeft een lekke BB op de naad.
Loopt langzaam leeg, valt ie niet te lappen dan moet er een kauwgompie op de plek geplakt worden en dan de BB oppompen.
En dan hoopt ie maar  dat ie het uithoud.
Hij doet wel een reddingsvest aan voor als ie het toch mag begeven.
Houd je camera maar klaar. ;D

Hij had er gisteren 6 flinke te pakken.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

vliegvisgek

blijft een mooi water maar inderdaad is buzzeren daar denk ik het best ben er nu 3 keer geweest en ik ving daarvan 2x op droog en de andere was zinklijn met helegrote streamers dus volgende keer ga ik ook mits niet wil maar buzzeren kijken of mij dat ook lukt :)

Arno

Jeroen gewoon een leader van 10 meter met om de 75 cm een buzzer er aan dan zit je altijd goed
dobbertje er boven en vangen maar.

Gr Arno

vliegvisgek

arno dan weet ik zeker dat ik er dus 13 buzzers kan vissen 10 meter leader  ;D;D vis eigenlijk altijd met 5 meter  :Pmaar 10 moet lukken :o

HappyFisherman

Volgens mij kon je 16 okt ook op DRB vissen met een gids.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

klopt had ik gelezen november weer die kant op kan niet eerder :)

Forelletje

Ik heb de meeste gevangen op een klein oranje streamertje aan de zinklijn een meter of 20 erin knallen en dan heel ruistig na achteren peddelen en hou je hengel goed vast ;).
Wat ook goed ging was een imitatie van een trosje bloedwormpjes op 1.5 m diepte met een beetverklikkertje af en toe een tikje met de hengeltop om er een beetje leven in te houden .
Enja de popper naar de kant toe werpen en dan binnen strippen dat levert de mooiste aanbeten op en boeg golfen
Allemaal succes op de wedstrijd.

Groetend,
Richard

marcelgoedhart

Hey Bas,

Ik heb 2 BB, dus als je niet wil peddelen met de beentjes kan ik je ook wel trekken!

Wilco

Quote from: marcelgoedhart on October 10, 2011, 13:58:38
Hey Bas,

Ik heb 2 BB, dus als je niet wil peddelen met de beentjes kan ik je ook wel trekken!

Niet verder vertellen Bas heeft geen zwemdiploma vanwege watervrees  ;D ;D ;D ;D