Georganiseerd samen: Snoekvissen in de polders boven Rotterdam

Started by Get!em, September 06, 2023, 16:14:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

greg

Hoi Gerben, zet mij er ook maar op.  Kom zelf uit de Krimpenerwaard......dus is makkelijk aan te rijden, gezellig.

Groet Gregory

Get!em

Quote from: greg on October 13, 2023, 19:52:50Hoi Gerben, zet mij er ook maar op.  Kom zelf uit de Krimpenerwaard......dus is makkelijk aan te rijden, gezellig.

Groet Gregory

Gezellig! Stuur je me even je telefoonnummer per privé bericht?

Get!em

De whatsapp groep is ondertussen gevuld met ons vieren. Wie wil er nog bij?

Get!em

Nog even een sfeerfoto van gisteravond (niet gevist, alleen even mijn kleutertjes een rondje laten fietsen)

IMG_6140.jpegIMG_6142.jpeg 

Marco B

Zet mij er ook maar bij Gerben. Wel met enig voorbehoud. Ik weet namelijk nooit van tevoren hoe mijn gezondheid op dat moment is, maar het lijkt me leuk om weer eens een lijntje te strekken.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Get!em

Quote from: Marco B on October 26, 2023, 12:11:36Zet mij er ook maar bij Gerben. Wel met enig voorbehoud. Ik weet namelijk nooit van tevoren hoe mijn gezondheid op dat moment is, maar het lijkt me leuk om weer eens een lijntje te strekken.
Top!

Dan hoop ik op alle goede gezondheid voor jou!

Stuur je mij per prive bericht even je telefoonnummer, details en afspraken staan daar in de whatsappgroup.

--
En voor iedereen: helemaal niet erg als je later nog afhaakt of juist op het allerlaatste moment aanhaakt, vissen gaan we, en of dat nu in mijn 1tje is, of met een grote groep.


---
Onze afspraken zijn trouwens al helderder:
Parkeerplaats en tuin/schuilhut, om 9 uur 's ochtends, dus niet voor dag en dauw.

EB86

Hopelijk zijn dit soort dingen vaker te plannen. Zou het leuk vinden om een keer mee te gaan. Gisteren voor het eerst op snoek geprobeerd en een volger gaf mij al een hartverzakking 😃

Get!em

Quote from: EB86 on October 27, 2023, 15:57:31Hopelijk zijn dit soort dingen vaker te plannen. Zou het leuk vinden om een keer mee te gaan. Gisteren voor het eerst op snoek geprobeerd en een volger gaf mij al een hartverzakking 😃

Ah wel, mooie methode om je eigen viswater te leren kennen qua snoekbezetting: nodig ons uit ;)

——

Ondertussen zijn we met 6 deelnemers, Frits is ook aangehaakt (geen lid van forum)

Get!em

Was gezellig!

Helaas door storm en heel veel regen gisteren het water helemaal bruin. En dik 20cm hoger dan normaal. Op het doel water geen snoek gezien, zelfs geen beweging.

Zelfs op de hotspots het water helemaal bruin en 10 tot 20cm hoger dan normaal.

Gelukkig kon Gino toch de dag afsluiten met een mooie snoek op een afgesloten watertje. De snoek zelf ken ik van mijn vangsten afgelopen 4 jaar daar op het watertje.


IMG_6234.jpegIMG_6239.jpegIMG_6240.jpegIMG_6242.jpeg   

FSCHAMP

Ik wil Gerben bedanken voor het organiseren van deze snoekdag.  Ondanks het slechte weer en het troebele water, was het een zeer geslaagde dag voor mij. Ik heb hier weer een aantal mooie plaatsen leren kennen voor het vissen op snoek aan de kanten van Rotterdam. Als Belg benijd ik jullie Nederlanders voor de vele waters, die jullie hebben, die goed bezet zijn met vis, waarvan de snoek er één is. Laat het nu net die zijn, die ik graag achter de veren zit. Verder was het me een genoegen om een aantal forum leden te leren kennen tijdens deze dag waarbij ik me in de toekomst een gezicht kan voorstellen.
Gerben, nogmaals bedankt, dat ik deze dag kon kon afsluiten met een mooie snoek, op de laatste plaats, die je me getoond hebt ondanks de zeer slechte water en weersomstandigheden. Dit toont me dat je altijd bereid bent om de beste plaatsen te tonen, wat je siert.  :D
Trouwens ook bedankt voor het nemen van de foto's van mijn vangst.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>