Tour de OV 2016 deel 2

Started by FrancoisCKX, June 30, 2016, 20:33:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrancoisCKX

In tour de OV 2016 schreef ik:

Quote from: FrancoisCKX on June 12, 2016, 12:23:25
Ik voel me als relatieve nieuweling nooit zo erg geroepen om in dit soort dingen "Ikke! Ikke!" te roepen. Maar als dat betekent dat het anders dit jaar helemaal niet plaats gaat vinden, is dat ook jammer. Dus meld ik me bij dezen aan om de organisatie te doen. Twee voorwaarden: ik wil het in september in het Twiske doen. En ik mag Gert om advies vragen als ik het even niet weet.

Wat mij betreft is de belangrijkste vraag: Wie vist er mee?

1) FrancoisCKX
2) Weerwolf
3) Weerwolf z'n broer
4) Scaramouche
5) Jan Damman
6) PdH
7) Team
8) Wim59
9) John*
10) Herman

*OVB

Er kunnen er nog steeds een heleboel bij, hoor. Misschien scheelt het als ik een voorstel voor een datum doe. Dus bij dezen: de Tour de OV 2016 vindt plaats op zaterdag 24 september 9:30 - 17:30 in het Twiske, Landsmeer, bij Amsterdam.

weerwolf

dat is hoogseizoen bij ons op het werk en het toeval wil dat ik dan geen dienst heb.........ik heb er zin an.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

FrancoisCKX

Quote from: weerwolf on June 30, 2016, 20:43:26
dat is hoogseizoen bij ons op het werk en het toeval wil dat ik dan geen dienst heb.........ik heb er zin an.

Dus dat treft?

Wim59

#3
Twiske, (foto van een tijdje terug)




Gr. Wim.

Scaramouche

#4
Nog meer Twiske om in de stemming te komen







Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

FrancoisCKX

#5
En voor wie zich dat afvraagt: nee, het Twiske ligt niet in Australiƫ en je hoeft er niet op je kop te vissen.

Scaramouche

pfffff.... hij is al weg hoor Paul, maak je niet zo druk. Ik neem dan maar aan dat er bij jou nooit een vis aan een haak hangt  :-X
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Herman

Helaas is die datum voor mij vooralsnog niet mogelijk (had al aangegeven, dat als ik kon ik wel wil komen). Misschien dat het op het laatste moment nog veranderd, maar ga er maar van uit dat ik (helaas) niet kan.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Wilco

Quote from: paul de bruijn on July 01, 2016, 02:01:56
Echt waar,t spijt me,maar wat een kutfoto.Baars hangend aan een lijn.Het formaat interreseert me niet,maar ik begrijp dat de definitie sport/vliegvisser de prullenbak in kan.
Ik behandel elke vis met respect en gaat altijd terug,en je zal mij ook nooit met weerhaken zien vissen.
Spijtig dit te zien,respectloos!

Paul,
Kan jij je tekst aanpassen. Je hebt iets gezien waarop je reageert en dat is voor zover ik het zie niet meer zichtbaar. Je tekst geeft je frustratielevel aan is niks mis mee maar je hele leven opgefokt rondlopen is slecht voor je bloeddruk dus bij deze....

paul de bruijn

Beste Wilco,de door mij gewraakte foto is idd weg,was gisteren nog gewoon te zien.
Ik vind het gewoon not done om een hengel in de grond te steken met hangend aan de lijn een vis.
En het is geen frustratie hoor,ik vind zoiets gewoon niet netjes.


Scaramouche

 ::) Het is ook maar wat je wilt zienDie hengel stond niet in de grond, die had ik gewoon halverwege vast en dat baarsje zwom 5 seconden later alweer tussen zijn vriendjes. Maar ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, ik plaats gewoon nog een paar plaatjes van het Twiske.





Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Rossie69

ziet er toch mooi uit.

Zet mij maar bij ovb heur.

markpiet

Mooie locatie. Lekker in de buurt voor mij. Helaas komt de datum slecht uit.
Sanne en ik zullen dit jaar helaas verstek moeten laten gaan.

FrancoisCKX bedankt voor het nemen van het initiatief.
groeten van Mark
><((((0>

Gert

Uiteraard wil ik er graag weer bij zijn, en je mag me natuurlijk altijd om advies vragen.
Echter, of de datum mij uitkomt weet ik nog niet - zou zo maar kunnen dat ik dan nog op vakantie ben.

Maar goed, de datum was een voorstel, en kan mogelijk nog aangepast worden neem ik aan, als daar voldoende aanleiding voor is.

Groet,
Gert

JB

Ziet er leuk uit daar, is er overal goed vanaf de kanten te vissen?
Zet mij maar OVB
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Scaramouche

Er is bijna overal wel vanaf de kant te vissen al kan het riet in de hoogzomer wel delen moeilijk bevisbaar maken. Wie wil kan op de grote centrale plas een boot huren om op groot water achter de echt grote snoek aan te gaan. Je kunt daar makkelijk blanken, maar als het dan raak is, is het ook goed raak. Als daar animo voor is, neem ik wel mijn electromotor mee (buitenboordmotor mag niet) en huren we een boot. Ik zal in de week voorafgaand wel even de boel goed verkennen om te zien waar het best te vissen is
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

FrancoisCKX

#16
De nieuwe stand van zaken:

1) FrancoisCKX
2) Weerwolf
3) Weerwolf z'n broer
4) Scaramouche
5) Jan Damman
6) PdH
7) Team
8) Wim59
9) John*
10) Herman*
11) Rossie69*
12) JB*
13) Gert*


*OVB

FrancoisCKX

Quote from: Scaramouche on July 01, 2016, 22:48:32
Er is bijna overal wel vanaf de kant te vissen al kan het riet in de hoogzomer wel delen moeilijk bevisbaar maken. Wie wil kan op de grote centrale plas een boot huren om op groot water achter de echt grote snoek aan te gaan. Je kunt daar makkelijk blanken, maar als het dan raak is, is het ook goed raak. Als daar animo voor is, neem ik wel mijn electromotor mee (buitenboordmotor mag niet) en huren we een boot. Ik zal in de week voorafgaand wel even de boel goed verkennen om te zien waar het best te vissen is

Dank voor dit initiatief!

Scaramouche

Er is bijna overal wel vanaf de kant te vissen al kan het riet in de hoogzomer wel delen moeilijk bevisbaar maken. Wie wil kan op de grote centrale plas een boot huren om op groot water achter de echt grote snoek aan te gaan. Je kunt daar makkelijk blanken, maar als het dan raak is, is het ook goed raak. Ik zal in de week voorafgaand wel even de boel goed verkennen om te zien waar het best te vissen is.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gert

Francois, ik kan definitief NIET op 24 September, want ik heb nog een kleine week Oostenrijk geboekt van 19-25 september.
Eerder gaat wat mij betreft ook niet lukken, want ga daarvoor eerst met de motor op vakantie.

Dus als je net zo graag als ik wil dat ik erbij ben, liever wat later  ;)

Groet,
Gert

FrancoisCKX

#20
Quote from: Gert on July 13, 2016, 12:57:10
Francois, ik kan definitief NIET op 24 September, want ik heb nog een kleine week Oostenrijk geboekt van 19-25 september.
Eerder gaat wat mij betreft ook niet lukken, want ga daarvoor eerst met de motor op vakantie.

Dus als je net zo graag als ik wil dat ik erbij ben, liever wat later  ;)

Groet,
Gert

Wat zou een Tour de OV zijn zonder jou, Gert? Daarom aan iedereen die zich aangemeld heeft het voorstel om het een week te verschuiven, naar zaterdag 1 oktober. Wil iedereen die dan kan en wil, zich even melden?

1) Francois
2) Gert
3) Jan Damman
4) John*
5) PdH
6) Golddigger*


* ovb

Jan Damman

Geen probleem mee, dus ja ik kan!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Herman

Hey Francois.
Helaas voor de tour ben ik ook weg dan. Week later wordt m ook niet. Succes met de voorbereidingen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Quote from: FrancoisCKX on July 14, 2016, 00:02:54
Wat zou een Tour de OV zijn zonder jou, Gert?

Maar dat geldt wat mij betreft voor elke deelnemer hoor - ik wil niet al te veel roet in het eten gooien :-[

John

Wordt voor mij ook nog steeds een ovb.

Groet,

John