Dyckers

Started by FSCHAMP, August 12, 2025, 07:38:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik weet niet of dit de juiste topic is, maar ik wou effe checken of Dyckers nog bestaat.
Ik heb nl. vorige week materiaal op hun website besteld en betaald. Nu, de order staat nog altijd open voor betaling en ik heb geen reactie gekregen op mijn e-mail, die ik enkele dagen later gestuurd heb.  De vorige keer dat ik wat besteld had was in 2021.

Mijn vraag is dus: Bestaat Dyckers Flyfishing nog?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Fly4Fish

Dag Gino,

Google vermeldt "Permanent gesloten".

De website bestaat wel nog.

Ik moet wel zeggen dat ik de website erg verdacht uit vind zien. Het is een Nederlandse firma in Zwolle en de taal op de website is Engels.
Bezoek alleen op afspraak ...

Ik zag ook een 06-nummer. Misschien kun je eens bellen?

HenkM

De winkel is idd gesloten maar de webshop bestaat nog. Ik heb er in het verleden een paar keer iets besteld en dat was altijd dik in orde. Ik heb de eigenaar een paar keer ontmoet oa op het Oostvoornse Meer.
Het is wel stil geworden rond Dyckers. De eigenaar zag ik vaak op facebook maar nu nog maar zelden.
Het 06 nummer bellen lijkt me ook een goed plan.

Menno_siemensma

De webshop is nog steeds zoals voorheen, was altijd al engels. Ik zou gewoon even bellen met het nr, misschien is die op vakantie. Wel weinig nieuws te zien idd, die events zijn ook al weer 8 jaar geleden wat online op de site staat.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

jo flyfishing

op facebook heeft Edwin nog op zijn Dyckers pagina gepost op 6/8/2025.
Actief is hij dus nog.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain