New hier

Started by Dino, July 16, 2025, 19:55:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dino

Hallo allen,

ik woon in Noord brabant, in Reusel nabij de belgische grens.
Vis al van kleins af aan soms wat meer sommige jaren wat minder gevist. Maar laatste tijd alleen maar meer. En recent (sind vorig weekend) gewaagd aam het vliegvissen.

Ik lees al langere tijd hier mee/ zoek door het forum voor info etc voordat ik me hengel had gekocht (me eerste set nu is een #5 primal conquest met een flylab exo reel). Maar dacht zal me toch is aanmelden.

Ben benieuwd hoe actief het nog is. Ik zie dat de welkomst berichten min een jaar terug gaan.

Gr dino

paul de bruijn

Leuke nieuwe uitdaging dus.Kwestie van doorzetten en oefenen,en zoals al door velen gezegd hier,kijk of je in de buurt werples kan krijgen(indien nodig).Scheelt enorm,ook voor verdere tips betreffende vliegvissen.Al is hier ook veel te vinden.
Zal je zien dat je t nog leuk gaat vinden ook :D

zeeforel

Menno_siemensma

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

gijsie20

Welkom hier! Stel gerust je vragen.

Dino

Bedankt allen,

(Ze de reacties nu pas. Zag geen leding bij bezoeken site, zal wel ff de instellingen bekijken)

Veel vragen zijn al beantwoord door het doorlezen van topics.

En nu 3 keer wezen vissne met de vliegset en gaat elke keer wat beter met werpen etc. Toevallig ook nog elke keer wat gevangen ook nog.

Vooral nog zoekende naar leuk viswater in de buurt waar ik nu woon.

Gr

henkverhaar

Quote from: Dino on July 19, 2025, 15:41:56twoord door het doorlezen van

Vooral nog zoekende naar leuk viswater in de buurt waar ik nu woon.

Beekjes genoeg in de buurt denk ik?

Dino

Idd wel beekjes, maar duurt wel ff om goede plekker te vinden.  Van de week bv paar uurtjes tijd na het werk
Maar eerste helft van de tijd plekken via maps opgezocht, maar in werkelijkheid staat er dit momwnt weinig water of zo begroeid dat je er nie bij kom.

Maja toch wel 1 mooi plekje gevonder voor herhaling.

vanderschoor

Welkom Dino, goede tijd hier!
Wim, Apeldoorn
There's a fine line between fishing and just standing on the bank like an idiot.

Chaisedieu