Welkom zournas1

Started by Vliegvissers.nl Team, March 31, 2013, 08:11:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo zournas1 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


zournas1

Hallo medeforummers. Mijn naam is Max Zournas,ben 46 jaar en woonachtig in Nieuwegein.Ben eigenlijk een fervent roofvisser en heb menig snoekje ad haak geslagen.Toen ik na jaren het voor mij ultieme vissetje(baitcaster,reel en kunstaas) bij elkaar had was voor mij het avontuur er een beetje af.En toen ik twee maanden gelden mijn eerste "meterbak" snoek uit een stadsvijvertje plukte was voor mij de lol er ook een beetje vanaf.Klinkt stom,maar ja.Als er iemand met een vliegenlat door mijn buurt liep dan intrigeerde mij dat wel en ben eens de vliegvisserij gaan uitpluizen.Ben toen veel gaan lezen en aan vliegvissers gaan vragen en via via aan 2 tweedehands setjes gekomen.Een browning #4 met een orvis reeltje en een Fenwick #6.Heb alle basis benodigdheden gekocht en werpinstructie gekregen en toen kwam de eerste keer dat ik aan de waterkant ging staan.Dit was iets heel anders!Veel rustiger en delicater en dat bevalt me wel.In dat uurtje ving ik twee dikke wintervoorns van resp. 25 en 27 cm en was meteen verkocht!!!Nou realiseer ik mij dat ik nog enorm veel moet leren maar zal er met vallen en opstaan wel komen.Juist dat maakt het vissen voor miij weer heel aantrekkelijk.De mensen in mijn omgeving reageren wel vreemd omdat ze mij altijd die grote "monsters" zagen vangen en ik nu voor het "kleine" spul ga.Maar de essentie is voor mij het vissen en niet zozeer het vangen.Natuurlijk wil ik vangen maar wil gewoon lol in het vissen hebben en dat gevoel heb ik met vliegvissen.
gr.Max.

HappyFisherman

Welkom Max en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Zournas1/Max, welkom op dit forum, er valt hier veel te leren en te lezen
Arie
Groet, Arie

Gerrit72




Max welkom ::welkom::


Je beschrijft een pad dat velen op dit forum hebben bewandeld. Na vele visserijen, kom je op een punt dat de beleving voorop komt te staan. Velen hebben die pure beleving van de visserij gevonden in het vliegvissen. Een visserij met vele uitdagingen, die heel direct en spannend is, maar tegelijk ook enorm ontspannend kan zijn. Alleen het werpen en zoeken al...als er dan af en toe een visje blijft hangen is het helemaal geweldig.
Veel plezier op dit forum!

(en met de streamer komen er af en toe ook mooie snoeken voorbij, kanjers vangen kan nog steeds ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.