Welkom Lowlander69

Started by Vliegvissers.nl Team, January 27, 2013, 20:13:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Lowlander69 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


bij


Gerrit72



;D WELKOM LOWLANDER 69  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

bij


A.de Vries sr

Hoi Lowlandr69
Welkom hier

Canadian_Streamdance


Lowlander69

 ::new:: Dank voor alle welkoms begroetingen. Ben nu een goede week aan het rondstruinen op dit forum en heb er al veel van geleerd.

ff voorstellen. Ik ben Harry van Keulen, 43 jaren oud en wonende te IJsselmuiden, heerlijk bij de IJssel, het Ganzendiep, polder Mastenbroek en nog veel meer.
Een jaartje gelden begonnen met zwiepen. heb nog niet veel gevangen, een paar forelletjes bij de Marshoek,  maar al wel helemaal "hooked".

Ik vis al zo'n beetje mijn hele leven. ging al met pa mee toen ik een jaar of 4 was. Was toen hoofdzakelijk snoekbaars. later veel op paling met de peur en fuiken, ja ik weet het dat laatste mag niet maar was altijd wel heel spannend (en lekker).
vanaf m'n 14 gaan karpervissen oude stijl, deegsoorten, roggebrood etc. Vanaf mijn 19de tot 24ste eigenlijk niet meer gevist wegens werkzaamheden op de zeevaart. Hierna het karpervissen nieuwe stijl, boileys. wat een openbaring was dat. maar ja aan alles komt een eind zeggen ze wel eens, dus hier ook al weer mee gestopt. weer gaan snoekbaarzen, verticalen. eerst mee met een oom, later zelf een bootje gekocht.
Deze heb ik 2 weken geleden verkocht en gelijk maar weer het geld uitgegeven aan een waadpak, schoenen, jasje en jawel een buikboot. Nu nog ff wachten tot het ijs uit het Ganzendiep is en dan maar eens proberen op de snoek.
De plannen dit jaar een paar keer naar het OVM te gaan met mijn maat. Nog nooit geweest maar lijkt ons duvels gaaf om daar te zwiepen.
Nog andere plannen? jazekers zeebaars, winde, voorn, baars noem maar op. oftewel veel vissen.

Zo dat was zo'n beetje mijn doopceel qua vissen. Wil je nog meer weten, vragen staan vrij.

Groetjes en veel vis plezier,

Harry

Gerrit72

#7

Harry mooi voorgesteld!  ::goodjob::


Veel succes met je buikboot (hopelijk wordt het geen duikboot ;D).
Streameren op snoek is echt geweldig.
Wat voor waadbroek heb je gekocht?
Ben benieuwd, ga er ee n dezer dagen ook e e n aanschaffen.

Je dromen over andere vissen zijn mooi.
Op dit forum zie je vanzelf andere forummers mooie vissen vangen
(met info over hoe dit het beste gaat). Dit werkt zeer motiverend.
Voor je het weet sta je dit zelf ook te doen en komen je dromen uit.
Veel succes!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Lowlander69

hoi Gerrit,

vorige week bij Fly & Spin het waadpak gekocht. is van Simms.
Maar eens kijken wanneer ie nat gaat worden (aan de buitenkant).

groetjes Harry