Welkom guidogast

Started by Vliegvissers.nl Team, December 15, 2016, 15:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo guidogast welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


guidogast

Hallo allemaal,

Interessant forum dit. Ik ben Guido uit Utrecht, vis al sinds m'n jeugd, vroeger vooral witvis, vanaf m'n 17e vooral op karper. Een paar jaar terug een kunstaas-fase gehad waarin ik vaak een kayak huurde en in/rond Utrecht leuk roofvis ving. Sinds 1,5 jaar ben ik aan het vliegvissen geslagen, eerst veel zelf proberen, toen toch maar wat advies en tips van ervaren vliegvissers gevraagd en toen ging het werpen en (forel, ruisvoorn) vangen stukken beter...momenteel vooral geïnteresseerd in het oostvoornse meer.
::agree::

MelMax

Welkom op het forum Guido!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

lambert63


Raymond

::wtf::

Arie de Vries

Groet, Arie

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Guido.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Welkom Guido. Veel plezier op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Mike

#9
Van harte welkom  :)
Leuk om te zien dat er een Utrechtse vliegvisser zich aanmeld. Dat zijn sowieso de goeiste  ;)  ;D
We komen elkaar vast wel een keer tegen.
Kom je wel es bij Amelisweerd ?
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gerrit59

Welkom op dit forum Guido.

Gerrit

FSCHAMP

welkom op het forum hier en veel leesplezier
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

guidogast

@Mike nee Amelisweerd heb ik nog nooit gevist, wat vang jij daar? Ik kom wel af en toe bij forelvijver Ruigenhoek.
::agree::

Twan

Welkom. Guido er zijn hier redelijk veel forumgasten die bij Rick komen  ;D