Welkom zeeforel

Started by Vliegvissers.nl Team, April 26, 2016, 08:32:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo zeeforel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


zeeforel

#1
Beste leden, medevliegvissers hier,

Even ter intro van mijzelf.

+ Ik kom uit de regio Rotterdam.
+ Ik vliegvis al meer dan 30 jaar. Ooit begonnen met een hengeltje gekregen van mijn Opa.
+ Het mooiste vind ik toch wel stromend water, op forel en vlagzalm. Probeer ik meestal te doen tijdens de zomervakantie.
+ Heb ooit een keer (16 jaar geleden) in Nieuw Zeeland gevist. Wat een land, wat een water!
+ Een van mijn mooiste recente ervaringen was een ontmoeting met een local in de Yorkshire Dales, eerst in een forum (de bekende voorpret!) en later aan het water tijdens mijn vakantie 2 jaar geleden. Hij heeft mij uiteindelijk op een heel mooi plekje laten vissen aan de Ure rivier, met een mooie vangst tot gevolg.
+ Het Oostvoornse Meer vind ik erg fijn. Overigens niet alleen met een vlieg.
+ Vis daar te voet of in mijn Mac Adventure belly boot.
+ Ik vis véél te weinig: gemiddeld 5-8 keer per jaar. Heb ook veel andere prio's.
+ Mijn doelstelling voor de komende maanden: 1 of 2 keer de zeebaars gaan belagen aan de monding van de Nieuwe Waterweg. En wellicht is er dan ook zelfs een zeeforel zo vriendelijk? Vandaar mijn eerste vraag over materiaal voor o.a. zeebaarsvliegen. Daarna in de herfst op groter water een stevige baars op de vlieg en gaan snoeken met een streamer.

Tot zover.



merijn1982

Je zit qua ligging in een goed gebied! Ovm en de maasvlakte om de hoek. Wil je zeeforel moet je er denk ik nu zijn en de zeebaars begint te komen.. daarna ook nog de fint dus je hebt een mooie tijd voor de boeg
Tight lines!!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Hoi Zeeforel, van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit

Sieger

Welkom en veel plezier hier...


En laat ons een beetje meegenieten van de verhalen over de keren dat je wel aan vissen toekomt. Lijken mij in elk geval mooie momenten... :D


Sieger

zeeforel

Bedankt allemaal voor dit warme welkom  :)

Raymond

Welkom Zeeforel!  ::welkom::
::wtf::