Goedendag, ik ga a.s. zaterdag meedoen met de tftc in t'harde, wie heeft er Tips

Started by ben, April 17, 2012, 23:07:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

lees net op FB dat Jasper & Henk (rossie69) eerste zijn geworden.

jongens van harte
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69


Sieger



Sieger

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jasper

Paul had in z'n eentje bijna dezelfde score als wij samen, maar we hebben nipt gewonnen op basis van een goede start.
Rossie deed het iets beter dan ik, aangezien ik vooral in bomen hing

Rossie69

Hahaha ja Paul die moet je eignlijk de plump indrukken gelijk al in de 1e manche,krijgt ie het lekker koud,de rest van de dag.

Nee maar was super,vandaag.
op het weer na dan.

Ik heb mooi man en jullie likkoe ;)


golddigger

Gefeliciteerd mannen!!!!
En welke vliegen hebben jullie de overwinning bezorgd?
Perry

Rossie69

eigenlijk de streamers van ons Jasper een mooie bonte zijn oldschool model geloof ik.
en de mijne de Rossie Killer.
2e ronde witte boob en bruine nimf maatje 8
3e ronde washandvlieg ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

John


Rossie69

Denk dat Ben zich wel vermaakt heeft,alleen hij wil morgen alweer naar Baggel toe.
Heb hem z,n beloofde lunch gegeven.
hahaha inclu flesje bier .

Ben heeft ook gevangen.
en een paar bomen en lantaarn paal ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jasper

Was hartstikke gezellig!
Mijn streamer uit de eerste manche was de rainbow streamer; eentje die al jaren steevast ala eerste eraan gaat bij de TFTC. Simpel maraboustreamertje, hoofdzakelijk oranje, met een beetje geel en roze erin. Ik zal wel even op zoek gaan naar een fotootje... Heb originele streamer weggegeven, dus kan hier geen plaatje nu laten zien.
Volgende keer in ieder geval geen boobie meer voor mij...

Bert J.

Gefeliciteerd! Ik wist niet dat die Meppeler zo goed kon vissen ;)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

vliegvisgek

Quote from: Rossie69 on April 21, 2012, 20:57:20
Denk dat Ben zich wel vermaakt heeft,alleen hij wil morgen alweer naar Baggel toe.
Heb hem z,n beloofde lunch gegeven.
hahaha inclu flesje bier .

Ben heeft ook gevangen.
en een paar bomen en lantaarn paal ;)

van harte mannen en rossie ben reageerd niet dus was drama voor hem maar goed leren doe je er van en soms heb je van die dagen dat niks lukt :)

Rossie69

Ben is moe was hard werken gewoon.
dus geen vissen meer,maar werken.

Nee Ben heeft lekker gevist.
alleen ja bomen waren zijn spelbreker.
dat krijg je,als je fanathiek aan het vissen bent,en dan vergeet je soms gewoon,je mede boomvangers.

Ben komt heus nog wel kijken.

er zijn meer foto,s gemaakt,maar weet niet of de mannen hier op het forum zitten.
Anders zal ik even vragen of ik een paar mag hebben voor het forum.




Rossie69

Bertj Heb de eerste TFTC veel geleerd.
heb ik goed onthouden.
pas dit ook nog steeds toe op forelput.

werkt echt waar.

Jasper

Iedereen had zijn eigen pech en dat hoort bij die wedstrijd. Ik zag trouwens dat jij nu 3 jaar op rij hebt gewonnen, Henk. Klopt dat? Puik werk.
Én dit jaar dus zelfs met een hyperactieve klimaap met een gebroken hand...

maurice

volgens mij is dat ook het enigste waar Henk vis weet te vangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

ben

Nou hier is tie dan De reactie van Mijn persoontje, Gistermorgen vol goede moed ontspannen naar T'Harde Tonnetkazerne, mooie plek, goed maat (Ben Beijer), We begonnen bij de bomen vooraan bij het restaurant, en ja hoor na 3 worpen was ik m'n vlieg al kwijt, Tactisch foutje had een olive (groen) streamertje en die vind je niet meer in de hoge boom, dus voor mij was de eerste sessie waarbij je de meeste vis kan vangen gelijk al voorbij, ik mocht nu met een andere vlieg voor spek en bonen mee vissen, en ving er ook nog 2 een kleine en een grote, m'n vismaatje had er al zeven en waren die 2 van mij meegeteld deden we voorin toch nog mee, tweede sessie viste ik met een zinklijn met booby de vis zat zeker niet meer hoog met die vette regenbuien, maar geen enkele aanbeet en na een paar X rouleren kwam ik weer uit op m'n startplek waar ik weer m'n vlieg verspeelde, De PERFECTE lunch van ROSSIE stond op me te wachten met klein biertje, SUPER lekker gerookte zalm, Hij kan echt goed roken die Rossie, dan nog de derde sessie, de meeste vis was er wel uit en bijna niemand ving meer wat, ik viste met een klein zwart nimfje en ving wel een dikke............lantaarnpaal en daarna was het evenement na een prijsuitrijking voorbij, Oh ja, ik kreeg nog met iemand anders (die helemaal niets gevangen had) de Poedelprijs, erg leuke dag gehad, weer veel geleerd, daarna een warm bad genomen me weer opgefrist en naar een gezellige verjaardag geweest, vandaar m'n ietwat late reactie!!!!!

ben


Rossie69


aalbrecht

mannen van harte met de eerste prijs  was op d nk ook hard wereken hoor ben veel wind en regen had ook niks hoor zo als denk ik de 15 anderen doe je best komt goed
vliegvissen is een passie

Zeenimf

Heren, van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie eerste plaats ::top:: mooie bokaal, ::duim::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry