Te koop: diverse vliegvisboekjes van de Vereniging Nederlandse Vliegvissers

Started by Heintje Davids, September 01, 2013, 12:03:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Ik heb hier nog een aantal boekjes liggen van de VNV. De nieuwwaarde van deze boekjes is €15,- voor leden en €17,50 voor niet-leden. Ze mogen weg voor €8,- p/s excl. verzendkosten (€3,-). De meesten zijn nog nieuw en ongelezen.

Het betreft:

- Vissen en vangen met de vlieg (Jan Kamman, 2007) Een boekje over techniek en tactiek voor beginnende vliegvissers. VERKOCHT
- Zeeforel (Harm ten Cate, 2005) Wat mij betreft het enige goed geschreven boek in het Nederlands over zeeforelvissen!
- Vliegviswater in Nederland (Onder redactie van Paul Blokdijk, 2001) Over diverse Nederlandse stekken, geschreven door diverse bekende Nederlandse vliegvissers.
- Vliegvissen in de Eifel (Onder redactie van Hyppo Wanders) Stekinformatie over diverse Eifelriviertjes en beekjes door diverse Nederlandse vliegvissers. VERKOCHT
- Vliegen, Vissen en Kunstvliegen (Paul Blokdijk, 2002) Over onderwaterleven, mogelijke imitaties voor de vliegbinder en de daarbij behorende vistechnieken.
- Vliegvissen in de Lage Landen (Paul Blokdijk, 2006) Van alles over hetgeen je nodig hebt voor het vissen in Nederland; techniek, tactiek, vliegen, hengels enz.
- Vliegbinden vanaf het begin tot een heel eind (Paul Blokdijk & John Zandvliet, 2004) Leuk boekje over vliegbinden met oa bindpatronen voor beginners.
- Negen vliegen (Paul Blokdijk, 2011) Wat ze voorstellen, hoe je ze bindt en waar en hoe je ermee kunt vissen.

Kruijff

Heintje,

Wil je voor mij vissen en vangen met de vlieg reserveren?

Vervolg via pb....
Gr Ed

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Heintje Davids


Kruijff

Gr Ed

Heintje Davids