Gezocht: Klinkhammers verkoper

Started by Koen, October 01, 2011, 17:26:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Het schijnt zo te zijn dat ik deze nog mis in mijn vliegvisdoosje. Weet iemand een nederlandse winkel waar ze deze verkopen? De mijne in rotterdam heeft ze niet meer. Online mag ook, maar liever wel een nederlandse site, dan heb ik ze ergens begin volgende week :)

Thx.

A{b}r{a}xa{s}

kijk eens bij Muddler of Hooked on the Fly

Koen

ja, maar die gaan maar tot maat 12. mij werd aangeraden om een 20 te nemen. hmm het is te lang geleden met al die haakmaten. kleinste wat ik heb kunnen vinden is 16 bij http://www.maxwellandstrike.com

A{b}r{a}xa{s}

bij HOTF zag ik volgens mij ook een maatje 20 staan (1 type)
je zou ook bij Graham kunnen kijken, maar vanuit de uK is de kans dat ze te laat arriveren dan wel aanwezig.

A{b}r{a}xa{s}

die krengen op haakmaat 20 zijn sowieso beroerd te zien ! :)

Koen

ja, ik was net nog ff door mijn viskoffer heen aan het zoeken en vond nog een zakje met maatje 18 er in. fucking klein man. haakje 16 moet wel lukken denk ik. http://www.maxwellandstrike.com heeft een mooi aanbod staan. daar maar ff wat van kopen dan :)

Koen

eingelijk moet ik dit gewoon zelf kunnen maken.  ;D

A{b}r{a}xa{s}


Koen

ah ok, ik ben voor 16 gegaan. heb nog genoeg ander klein grut in de visdoos :) oh heb direct voor 35e aan vliegjes besteld ... net een vrouw, gaat voor 1 ding de winkel in en komt terug met de halve winkel :P

Koen

Quote from: speycast on October 01, 2011, 18:02:59
ik denk dat je maatje 10 ook niet moet vergeten   zo in het najaar willen ze wel happen naar groot voedsel

ik heb inderdaad 16 maar ook 12/14 gekozen. van alles een beetje. nog wat nymphjes en wat red tagsssss :)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen


HappyFisherman

Voldoening gaat een factor 5 omhoog als je ze op eigen vliegen vangt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on October 01, 2011, 20:10:12
Voldoening gaat een factor 5 omhoog als je ze op eigen vliegen vangt!
frustratie-factor vaak ook (tijdens het binden) ;)

HappyFisherman

Aard van't beessie... Heb ik nooit last van (AHUM!!!)  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sietzezietzevliege

Als je bij de engelse the fly factory bestelt heb je ze ook eind komende week/begin volgende week binnen. Soms gaat het al heel snel enkele dagen slechts. Gaat ok tot maatje 20 geloof ik en kost geen drol ook verzendkosten zijn zeer goed te doen. Bestelde er vroegah(nu klink ik oud :P) ook maar tegenwoordig bind ik. Vind ik veel leuker  ;D. Alleen ze zeggen binden is goedkoper dan kopen. Dat leer je in enkele weken/maanden wel dat daar niks van klopt.

Sietzezietzevliege

Quote from: Evert on October 01, 2011, 21:17:08
Niet als ze op een partridge haak zijn gebonden, die haken zijn een stuk groter
dan andere merken.
Apart he. Dus of zij zijn het enige/van de weinige bedijf wat de redditch schaal aanhoud of de rest doe het goed en zij fout.

Koen

zaterdagavond besteld, vandaag binnen  :o das nog es snel



:D

Koen

ja de vliegen zien er strak uit :) en ze zijn niet duur :) wel 3 euro verzendkosten vandaar dat ik direct zo veel gekocht heb :)

Rossie69

hahaha mij net zo.
dus kopen doe ik ook niet ruilen of vragen iemand die helpen wil.
ben niet kapot van de kant en klare vliegen uit shops en winkels.

maar dat is ieder zijn ding.

heb gelukkig al meer zin om een klinkertje te maken.
dankzij bepaalde gasten die me dat hebben voor gedaan in den treurste :)
zelfs een reverse.


hendri

mooi werk man die herteharen koppies knippen ;D

Herman

Gelet op het verloop van dit topic, een slotje geplaatst.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..