tas voor je waadschoenen

Started by Rossie69, January 23, 2012, 16:13:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Zag net in de folder een tas staan voor ski schoenen.
Mischien dat dit ook wat voor ons vliegvissers is.
Passen vast wel die lompe waadschoenen in :)

http://online.kruidvat.nl/product/67001-40992/HiTecSkischoenentas.html?parentid=12980000000346&navigationid=13010000000308

Hilco

goed idee!! en leuke prijs :-*

Team

duizende euros uitgeven aan je hobby en geen geld voor een echte  tas voor waadpak en schoenen.

Wat moet ik daar nu weer van denken

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

dat heet prioriteiten stellen, met een tas vang je geen vis 8)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Dat is een leuke tip voor de mensen die net beginnen en nog niet zoveel te makken hebben.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

misschien beetje of topic maar wat maakt een schoen een waadschoen? de zool?

ben

Hoi heb je een foto van die rugzak Klaas?

Bert J.

Gewoon zo'n big shoppertas van de Appie hijn. Na het vissen de natte schoenen en waadpak er weer in.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

weerwolf

Ik heb altijd een kunstof kist met deksel achter in de bus. Kan het natte pak ook weer in. Thuis hang ik het pak te drogen en gaat hij weer in de kist voor de volgende sessie. Geen gesmeer in de auto.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben


harlin

Quote from: Bert J. on January 23, 2012, 23:48:22
Gewoon zo'n big shoppertas van de Appie hijn. Na het vissen de natte schoenen en waadpak er weer in.
Bij Leen Bakker een 30-60-90graden wasgoed tas.
Flippers, pomp, bb en anker alles in 1 zak


Quote from: weerwolf on January 23, 2012, 23:51:02
Ik heb altijd een kunstof kist met deksel achter in de bus. Kan het natte pak ook weer in. Thuis hang ik het pak te drogen en gaat hij weer in de kist voor de volgende sessie. Geen gesmeer in de auto.
Hier het zelfde voor waadschoenen met pak.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

catchem

Ik heb een tijd een boodschappentas gebruikt, maar omdat ik nog wel eens hele stukken loop naar het water voordat ik me ga omkleden heb ik uiteindelijk een tas gekocht die ik op mijn rug kan hangen. Eerst een gewone rugtas, maar kreeg ik op de terugweg toch een natte rug van het water dat er uit lekte, nu een waterdichte waadpak / schoenen tas in gebruik.

DMeijer

Voor de waadschoenen en waadpak gebruik ik zo'n big bag van de Gamma. En dat nu al zo'n 5 jaar!
Het was toen bij een of andere actie gratis te krijgen. Lekker goedkoop, dus!
Voor  ::newbie:: in vliegvissen gewoon rondkijken naar zo'n big bag, vaak zie je ze bij de Supers. En je hebt er jaren plezier van.

Rossie69

hahaha ik gebruik ze van de aldie jumbo nu ook :)
ah en liddl       :P

wil helemaal niet zo,n tas,dit is veul makkelijker.

BB en flippers pomp en toebehoren,zelfs 2 bb met toebehoren,in de NL plunjebaal van tig jaar geleden.
werkt perfect.

oja was een tip ;)

Ron-O

Ook de tas van Ikea niet te versmaden, gaat lekker veel in. ;)

Gr, Ron :)