Verlanglijstje

Started by vliegvisserdorian, November 19, 2012, 19:44:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

Quote from: Team on November 20, 2012, 23:07:33
Spey    schaam je
Waarom dat??
hij kan nog wel eens op een andere golflengte zitten als jij denkt als ik de ..... zo tel. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gert

Ik weet niet OF ze bestaan, maar wat zou er dan specifiek voor kinderen moeten zijn tov een "volwassen" hengel? Ik neem niet aan dat je speelgoed bedoelt waar je niet serieus mee aan de gang kunt toch?
Lengte (kort dus) kan ik me iets bij voorstellen, maar dat is er natuurlijk wel. Ze zijn er vanaf 5 foot of zo.
En voor een paar tientjes koop je al een beginnerssetje.

Ik dacht dat Inderk (of was het iemand anders?) ook wel eens een roze versie heeft laten zien voor z'n dochter. Was nog voor Bas z'n roze tijdperk ;) Was er misschien wel eentje uit de Barbie-collectie.

Groet,
Gert

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gert

Heb nog even gezocht naar zo'n "kinderhengel". Die van Barbie blijkt geen vliegvishengel te zijn, maar deze van Ross zijn wel erg mooi:
http://www.intheriffle.com/store/Ross-Worldwide-Journey-Youth-Fly-Rod.html

Team

Quote from: harlin on November 21, 2012, 01:01:11
Waarom dat??
hij kan nog wel eens op een andere golflengte zitten als jij denkt als ik de ..... zo tel. ;)

Heeft niets met golflengte te maken, op jullie leeftijd moet je verstandiger zijn.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

Snowbee heeft een Classic Junior Rod    ft6  #2/3    Hannus van  Muddler kan je helpen
NUNC  AUT  NUNQUAM