Officiële aankondiging Binddag 2013 te Apeldoorn.

Started by Arno, September 30, 2012, 23:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marcelgoedhart

Hem, lastig.......zeer gemengde gevoelens! Heb zeer goed moeten nadenken over een passend antwoord. Wij hebben ons eerst de vraag gesteld. Waarom ben je sponsor? Je bent sponsor voor je naamsbekendheid en vindt het prachtig om je bijdrage te leveren aan deze fantastische sport, vliegvissen! Ook, zeker als webwinkel, geeft het je de mogelijkheid om je klanten te ontmoeten en ect. Ook zou ik liegen als je zegt dat je niet hoopt dat er vanuit het sponsorschap enige klandizie voort vloeit. Vorig jaar zijn wij, Maxwell and Strike, de eerste die deze biddag hebben verrijkt met onze muizen.....;-). Uiteraard hadden ook wij weer graag van de partij geweest maar kan begrijpen, en ben van ook van mening, dat de organisatie bepaald hoe zij haar dag inrichtten!

Toch wel het volgende.......

:'( :'( :'(

Succes Arno en de andere

Groet Marcel

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Gewoon allemaal komen en lekker met onze hobby bezig zijn, want wees eerlijk dat is een van de aspecten van onze hobby wat ons allen bind!!

Het zal mij persoonlijk "worst" zijn of er één of meerdere sponsoren staan met hun handel, maar voor onze sponsoren onder elkaar lijkt me het niet zo handig om in een relatief kleine ruimte met zijn allen elkaar de loef af te steken met vliegvis/bind waar!
Vorige keer was het Maxwell&Strike, nu wordt het Fly&Spin, volgende keer A&M?? etc etc...
Wel zo eerlijk lijkt me!

Ik ga in ieder geval en neem mij, mezelf en m'n bindspullen mee!! ;)

See ya all, zonder azijnpisserij please??

Gr

Jan
"Petri Heil"


BV

Bram,

scheermachine over je koppie ,  kussen onder je bloes en een vlaams accent ,
en niemand die je lastig valt... ;)

JB

Arno,
ik zeg  ::goodjob:: en zet mij er ook maar bij en met op elke binddag één sponsor kan je nog een aantal jaar vooruit (als je daar na al deze "shit" nog zin in hebt).

En voor alle tegenstanders van het maar uitnodigen van maar één sponsor  ::wtf::
Iedereen koopt tegenwoordig zijn materialen over de hele wereld, en dan gaan we hier een partij moeilijk doen over het uitnodigen van maar één sponsor of zijn er echt "broeders" die hun materialen uitsluitend bij onze sponsoren aanschaffen. Wanneer dit wel het geval is zie het voorgaande dan maar als  ::blabla::, wanneer dit niet het geval is dan staat er in het woordenboek onder de H nog een woord dat dit soort, zoals Jan het zo mooi omschreef, azijnpisserij omschrijft.




Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Goed bezig Johnny!! ::agree:: ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Alleen jammer dat zijn post weer reacties zal opleveren die er tegenin gaan...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Useless

Pff, snap alle commotie niet. Arno organiseert een binddag en nodigt 1 sponsor uit en bij navraag heeft hij daar zijn redenen voor, zoals hij heeft vermeld. Wat maakt het nu verder uit of je het daar mee eens bent of niet. Ik neem aan dat hij er over nagedacht heeft, dus ik vind het verder prima. Ik kijk uit naar een gezellige dag waar ik mensen kan ontmoeten die dezelfde hobby delen en of de sponsors daarbij aanwezig zijn vind ik niet zo boeiend. Ik kom voor het binden en niet om spullen aan te schaffen (gelukkig niet zou ik bijna zeggen  :))
De enigen die misschien recht van spreken hebben zijn de sponsors zelf en die zijn denk ik mans genoeg om hun eigen boontjes te doppen dus waar maken wij ons in vredesnaam druk over.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

John

Quote from: BV on November 30, 2012, 16:42:13
Bram,

scheermachine over je koppie ,  kussen onder je bloes en een vlaams accent ,
en niemand die je lastig valt... ;)

Wie van de 2. Wil de echte BV opstaan a.u.b.... ::lach:: ::slaugh::

BV

Bram,  trek je plan maar ,  ik kom nie, je staat er alleen voor  ;D ;D ;D

HappyFisherman

Alles wat ik nu zeg kan, en zal, tegen mij gebruikt gaan worden ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

IK ben die dag gewoon aanwezig om beginners te helpen en iets gevorderden te helpen om een bepaalde techniek bij te brengen.

We komen daar om er SAMEN een geweldige dag van te maken.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


AMFISHINGTACKLE

Beste Allemaal,

Hierbij willen we even reageren op het bovenstaande

Persoonlijk denken wij dat 1 sponsor op jullie binddag ruim voldoende is,

De afgelopen maanden hebben wij contact gehad met Arno omdat wij ook graag bij dit evenement aanwezig wilden zijn ,de organisatie heeft dit jaar voor Fly & Spin gekozen wij vonden dit uiteraard jammer maar als organisatie moet je nu eenmaal keuzes maken en dit moeten we met z,n allen respecteren !

Deze dag gaat om jullie als club en niet om ons als sponsoren !

Uiteraard hopen wij hierbij of bij een ander evenement in de toekomst elkaar eens persoonlijk te ontmoeten,onze tijd komt nog wel ook al is het in 2016 ....

We hopen dat jullie er met z,n allen een fantastische dag van maken en daar gaat het om, jullie hebben een prachtige club bij elkaar en hou dat zo  !


Met vriendelijke groet,


Arjan en Manfred


http://www.amfishingtackle.com







vliegvisgek

netjes  mannen maar op forum staat dat er een baggelhuizen dag komt in maart of april nou overleg met mekaar en kom daar heen met aantal sponsers desnoods  ;D ;D ;D ook leuk
toch  ;) ;) ;) ;)

Youri

lijkt me wel leuk een binddag, jammer dat ik er niet ben.
heb nog veel te leren wat binden aangaat.
dus Arno volgende keer graag als ik bij papa ben en dan graag iets met cdc.
(dan mag papa denk ik wel weer rijden)

en Arno ::goodjob::

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on November 30, 2012, 21:56:16
Alles wat ik nu zeg kan, en zal, tegen mij gebruikt gaan worden ;)
zolang je maar géén roze blouse aantrekt Bram, anders loop ik ook 'gevaar'  ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

wil er anders wel 1 voor je meebrengen hoor (is alleen maatje te groot misschien) .... hahaha

(doe ik lekker een groene aan)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

mss nieuwe trend....Bram ook in het roze :) :) :)

Arno

@ Youri en Maurice.

Is er niemand daar in tukkerland die jullie kan oppikken
Maurice heeft een scheur in in een schouderspier en mag absoluut niets met zijn schouder doen vandaar dat hij ovb heeft laten zetten
had niet met zijn mening over binddag te maken.
er moet toch iemand zijn die Maurice en eventueel Youri kan ophalen.

Gr Arno

Troutbuster

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 01, 2012, 10:14:00
mss nieuwe trend....Bram ook in het roze :) :) :)

Nieuwe thema vlieg

"the Pink Bram"

Mooie natte klassieker!!!! ;) ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

"Petri Heil"