Greys/A&M top service

Started by tvn, September 21, 2020, 09:01:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tvn

Ik brak ( voor de tweede x ) het top deel van mijn Greys GR50.
Dit stuk bleek niet meer leverbaar te zijn maar de mensen bij A&M hebben dit ter harte genomen en zorgden ervoor dat ik een nieuwe vergelijkbare Greys hengel mocht ontvangen.

Nu zijn er ongetwijfeld nog merken/ handelaars die prima service leveren maar ik vond dit wel een top ervaring.

Dus even een shout-out voor de goede service van A&M!

Gert

Nou, dat is zeker goede service, en dus ook goede reclame voor A&M dat je het op het forum meldt.

Misschien moeten ze maar weer sponsor gaan worden van ons forum  ;)


Woenos


FSCHAMP

A&M levert steeds goede services. Ik heb ook een deel gebroken van een A&M hengel en 3 dagen later had ik een nieuw deel van hen. Ik vind hun materiaal ook klasse wat betreft prijs/kwaliteit.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>