Binddag 2015 Apeldoorn

Started by Arno, November 28, 2014, 19:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GJ

Dan neem ik wel een lege tas mee  8)

Satch

Quote from: merijn1982 on January 15, 2015, 23:03:48
@satch: ik zie het nu pas, maar in mijn andere topic geef je aan een beginner te zijn. En ik je dus van harte de vliegen gun om je op weg te helpen en nu lees ik je reactie hier over je vice, bindtas en tas vol bucktail en flash omdat je dit toch niet gebruikt???? Ik maak daar dan toch uit op dat je al langere tijd bind en dus geen beginner bent. Ook voor jou geld dat ik de vliegen echt alleen aan iemand wil geven die echt net start met binden/vliegvissen. Val je daar niet onder gaan de vliegen niet naar jou!

Beste Merijn, ik begrijp je twijfels over mijn status van beginner. Ik zal je aangegeven punten wat proberen te duiden. Ik heb om zelfstandig van start te gaan een jaartje geleden via MP een complete bind collectie overgenomen voor (wat ik nu achteraf pas kan inschatten) een prikkie. Hij was zelf vooral een snoek visser. Ik jaag liever op forel ea salmonieden. Daardoor zijn veel grote bind items overbodig. Die slingeren nu in huis in boodschappen tasjes en kartonnen dozen. Mijn bruikbare bind spullen zitten sinds deze week in een speciale reistas. Ik ben er een van het type die alles tot in de puntjes wil hebben geregeld. Zolang de portomonnee dit toelaat :) De dyna King vise die ik zaterdag mag bedienen is van m'n vader. Voor het oog ziet het er misschien allemaal heel profi uit, maar ik weet niet wat jij hanteerd aan proeftijd mbt beginner zijn?
Zoals eerder door mij aangegeven hoef ik niet persé je gehele doos met vliegen te hebben. Het overgrote deel mag echt wel naar iemand die nog recenter heeft besloten het vliegvissen onder de knie te krijgen ;)

merijn1982

Nou ja een beginner is in mijn ogen een vliegvisser die net begint met vliegvissen/binden en die amper een vliegje in zijn doos heeft. Verder weinig mensen om zich heen die 'm op weg kunnen helpen en dus moeilijk aan zijn spulletjes komt. Als jou vader ook een vise heeft neem ik aan dat hij je prima kan leren binden en ook voorziet van de nodige vliegen. Ik wil ze wel aan jou geven maar krijg het gevoel dat er mensen zijn die ze veel harder kunnen gebruiken. Jij hebt kennelijk de materialen en de kennis om je heen en er zijn er die dat nog niet hebben en die visser wil ik helpen!
Tight lines!!

merijn1982

Ik ga de vliegen dan ook NIET mee nemen voor je. Ik zal ze bewaren en als er via het forum nieuwe leden komen die zich voorstellen zal ik een van hun via pm benaderen en de vliegen opsturen. Op die manier kan ik een echte beginner op weg helpen!
Tight lines!!

merijn1982

Wel heb ik nog 3 bladen van de nederlandse vliegvisser liggen die ik met de snoektour heb gekregen van geloof ik Maurice. Deze heb ik gelezen dus mogen door naar een of meerdere anderen
Tight lines!!

Troutbuster

Quote from: MarcelN on January 16, 2015, 00:24:17
Jan de handelaar ;D neem je je zus Li ook nog mee Jan? :P



:P :P :P :P
"Petri Heil"


MarcelN

 ::jumpers:: ::duim:: ::top::

HappyFisherman

Die zus van Jan heeft altijd een Drambui :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Nigel

Hee Merijn. Er zullen toch wel echte beginners aanwezig zijn in Apeldoorn neem ik aan? Ik neem er eentje mee die zelfs nauwelijks begonnen is! Hij weet het zelf nog niet zo zeker maar dat wordt 100% een vliegvisser. Anders ging hij ook niet mee zaterdag [emoji16]

merijn1982

Nou nigel. Dan neem ik ze voor je maatje mee. Als hij echt een beginner is mag hij ze hebben!
Tight lines!!

sjoerd


Rossie69


Bij deze laat ik verstek gaan.
ivm prive  redenen.
Volgend jaar weer een kans.denk ut.

Ga voor Maart als er geen ijs ligt.

jongs meis veel fun.

mrproper


Hilco de Visser

Ik ben er ook niet bij , ik ga (moet) geld verdienen in plaats van uitgeven.................

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

sjoerd

Quote from: Hilco de Visser on January 16, 2015, 20:25:42
Ik ben er ook niet bij , ik ga (moet) geld verdienen in plaats van uitgeven.................

Kom ik speciaal om Hilco eens in het echt te spreken.....komt die niet :'( :'( :'( :'(

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Team

Had je het dan anders gedacht ;D volgens mij bestaat hij alleen maar op face book, twitter, en het forum,......... maar niet in het echt ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Inderk

Ik heb nog een dubbingdispenser wat kralen/hakendozen en mooie pincetten bij me.
mogen voor een zacht prijsje van eigenaar wisselen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


merijn1982

Mannen slaap lekker ( niet zenuwachtig zijn hoor... :-) ) en tot morgen. Ben erg benieuwd. Maar het zal vast erg gezellig worden!!
Tight lines!!

MarcelN

Quote from: sjoerd on January 16, 2015, 17:08:11
Kwam jij ook nog Marcel??
Ikke niet, geld verdienen net als Hilco en daarna échte voorns vangen  ;)
Veel plezier, stelletje halve zolen  :P

harlin

Ga straks ook nog maar een balletje halen,
denk ik.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Arie de Vries

Zo, koffers pakken en gaan, op naar de grootste verzameling vliegenknuppers van Nederland/Benelux/Europa/de wereld?
Tot straks
Groet, Arie

Koen


Sieger

Sorry mannen,

Ik moet helaas verstek laten gaan. Moet plotseling naar de eerste hulp in Nijmegen...

Veel plezier.



Sieger