Welkom Nol1978

Started by Vliegvissers.nl Team, June 03, 2013, 20:41:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Nol1978 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Nol1978

Bij deze zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Nol Hovius, ik ben 34 en woon samen met mijn vrouw en 2 zoontjes in Emmer Compascuum(Drente).

In het dagelijks leven ben ik straatmaker en houd ik me bezig met het runnen van mijn eigen bedrijfje in allerlei soorten bestrating(Infra) en werkzaamheden in de tuin.

Ik mag graag langs de waterkant zijn en me bezighouden met het vissen op verscheidene soorten.
sinds een tijdje loop ik met het idee om het vliegvissen eens op te pakken en me (wat mij lijkt) een gigantisch mooie manier van vissen aan te leren.
Ik zal me waarschijnlijk aansluiten bij een vliegvisvereniging hier een paar plaatsen verderop.

Ik heb volgens mij wel verteld wat er te vertellen vald mocht er iets te vragen zijn hoor ik het graag.

Groeten Nol

BV

Welkom!

Als je tijd hebt : eens gaan kijken op Baggelhuizen, mooie omgeving en mooie vis!

Nol1978

BV bedankt voor het welkom, baggelhuizen kan ik mss wel eens proberen dank voor de tip.

weerwolf

enne de club in nw amsterdam is bij je om de hoek

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Nol1978

Dat is idd de vereniging waarbij ik me wil aansluiten weerwolf.

Gerrit72


Nol  ::welkom::

Weer een Drent, helemaal goed. Zelf woon ik in Assen, maar vis regelmatig in de omgeving van Emmen, je hebt genoeg mooi vliegviswater om de deur daar Nol! Veel plezier op dit forum en in je visserij.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Hoi Nol,
Welkom hier,
bij de club van Nw Amsterdam zitten mensen die je op een geweldige manier de fijne kneepjes van het vliegvissen kunnen leren
Groet, Arie

Nol1978

Gerrit hartelijk dank voor het welkom, idd een brabantse Drenth haha(Import).
Momenteel werk in in assen mooie stad trouwens.
Er is hier mooi water genoeg idd al heb ik nog lang niet alles gezien en bevist, dus mocht je nog suggesties hebben houd ik me aan bevolen.

Arie ook bedankt voor het welkom, hoop idd dat ik er wat van opsteek bij dat cluppie uit nw amsterdam
(zal wel goedkomen).

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries