Welkom Sylvain

Started by Vliegvissers.nl Team, July 11, 2016, 17:09:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Sylvain welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Sylvain

#1
Ik lees dat het ten zeerste op prijs gesteld wordt om ook nog even iets achter te laten hier, dus vooruit ;)

Sylvain, 27, woonachtig in Zandvoort. Jaar of 10 geleden vrij actief op roofvis gevist en actief geweest binnen het roofviswereldje. Na een paar jaar was ik daar wel klaar mee en ben ik vooral veel gaan surfen. Doe de marketing/communicatie/foto/video van een surf gerelateerd bedrijf (scholen/camps/trips). Dit bracht me weer op plaatsen waar een andere roofvis te vinden is, namelijk de zeebaars en daar vis ik nu graag op tijdens de zomers/trips. Afgelopen herfst nog over de rotsen in de Algarve (Portugal) geklauterd om bij de stekjes te komen en deze zomer wederom een paar weken op de wadden om te surfen & zeebaarzen.

Momenteel heb ik mijn weinig gebruikte #8-9 voor snoek uit de kast getrokken en ben ik het setje compleet aan het maken, om zo ook de zeebaars eens te proberen met de vliegenhengel.
Naar mijn idee een van de meest briljante sportvissen op een hele mooie manier van vissen... dit jaar naast de spinhengel met plugjes dus ook vliegvissen op de zeebaars.

Gr, Sylvain




Raymond

::wtf::

Arie de Vries

Moi Sylvain
Welkom op het forum
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom op dit forum Sylvian

Gerrit

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..