Welkom Frank_Assen

Started by Vliegvissers.nl Team, January 28, 2020, 15:19:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Frank_Assen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Frank_Assen

Hallo Vliegvissers,

Mijn naam is Frank. Ik ben woonachtig in Assen, in het mooie, natuurlijke Drenthe!

De vliegenhengel is al enige tijd in mijn bezit, echter de laatste paar jaren heb ik het te druk gehad met studeren (naast een fulltime baan).
Hierdoor kwam het vissen helaas wat in de verdrukking...
Ik zie mezelf nog steeds als beginner, en koop de vliegen in de (web)winkel.

Vorig weekend deed een aflevering van VisTV mijn handen weer jeuken, want wat is het een mooie hobby. Zelfs als je niets vangt...

Nu is voor mij het moment om de vliegenlat weer eens op te poetsen en weer eens langs de waterkant te struinen.
Noord-Drenthe, en dan met name de brede diepjes en sloten vond ik altijd leuk om te bevissen.

Ik ben benieuwd of er een forumlid uit de nabije omgeving is, die ik binnenkort kan tegenkomen...

Misschien kunnen we een keer samen gaan...

jan114

Hallo Frank van harte welkom. Ik ben Jan en kom uit Bovensmilde hoop je een keer tegen te komen langs de waterkant..

Hendrik

Hallo Frank, ik kom ook uit Assen en ben regelmatig aan het vliegvissen in en rondom Assen,
welkom op het forum.

Gerrit59

Welkom op dit forum!
Ik kom echter niet uit de regio Assen..