Dinsdag bellyboaten op Ronde bleek,tips?

Started by haasie, May 06, 2012, 18:01:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

haasie

Ik moet dinsdagmiddag voor een afspraak in de buurt van de Ronde Bleek zijn  :P dus visspullen en bellyboat gaan mee.

Is mijn eerste keer daar,dus als er iemand tips voor mee heeft,graag!

Wou zowiezo met grote streamers aan de gang, de 2de hengel droog of een verklikkertje.

BV

Ik hoor vaak dat buzzeren met een bellyboot zeer moeilijk zou zijn omdat je niet stil genoeg kan liggen.

vliegvisgek

ben er 4 x geweest alle 4de keren gevangen zowel droog als dikke stremaers tja denk ook dat je een beetje mooie dag moet hebben en geluk dat ze willen buzzeren als dat wil heb ik mensen daar wel 40 of meer zien vangen dus zeg het maar die dag had ik er 9 op dikke streamers en met nymphen   succes dinsdag  ;)

haasie

Heb werkelijk een heerlijke ochtend gehad,4 uurtjes gevist en 6 vissen weten te vangen, ook nog 2 losschieters.

Enige probleem was dat toen ik weg moest voor een afspraak dat ik snel 3 vissen droog ving haha. Heb zelfs een aanbeet en dril weten te filmen. Erg gaaf.

Ondanks dat het 176km  :o rijden is, is het zeker de moeite waard!!

vliegvisgek

nou wat wil je nog meer man super maar waar kom je van daan dan 176 km dacht dat ik al veel moest rijden vanaf apeldoorn

en ben benieuwd naar foto,s of filmpjes haasie ;D

haasie

Ik kom uit de Bollenstreek  :P maar moest toevallig 30km van de ronde bleek zijn.

Fotos heb ik niet, film komt later.

rein

volgens mij moet ik er nu echt eens een keertje heen.   :-\