ehm...SLIK.....HELLUPPP

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 30, 2011, 12:16:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Heeft iemand hier misschien ervaring met windows updates waar 'iets' is fout gegaan, en wat oplossingen kunnen zijn om fouten die als gevolg daarvan optreden, te kunnen oplossen ?  :-[ >:(
Een weekje geleden is is er bij het updates iets fout gegaan, sindsdien heb ik bij elke keer dat de pc afsluit foutmeldingen en bij elke keer dat hij opgestart wordt idem dito, incl. verplichte reboot, etc.
Vandaag was blijkbaar de 'druppel' want nu loopt alles continu fout of vast....
Ik ben inmiddels de nodige uren bezig om zoveel mogelijk alles wat niet als back-up veilig gesteld was, alsnog te back-uppen.
Maar probleem is dat het 'configureren van de updates' blijkbaar op de achtergrond doordraait, want na verloop van 10-15 minuten (de tussentijden worden steeds korter lijk het wel), krijg ik de terugkerende melding dat er fouten zijn in/bij/tijdens het installeren van de updates....en hoppa...dan gaat alles op eigen initiatief weer herstarten.  ::censored:: ::censored:: ::censored:: en begint het hele riedeltje van voor af aan

Rossie69

hmm had het afgelopen weekend ook .
na de update,had ik  IE explore 9 erop staan,wat ik een klote ding vindt,favoriten jaren links gehad,nu zit dat rechts :(
heb dit ongedaan gemaakt,en heb de oude weer 8 geloof ik.

toen begon het gedonder,met opstarten,zwart beeld,nou was in paniek,mn foto,s had ik nog niet over gezet op de externe schijf.
met pasen was dat dus.
met de laptop van dochterlief ,gezocht en gevonden,maar lukte me niet.
dus had de p er alweer best in zitten.
heb het aan de kant gedaan,van steek maar in de brand dat rot ding.
wilde al de zooi formatteren.

tot ik plots Danny hoor pa,hij is al bezig hoor  8) wat ? downloaden van een programma,black death screen .
eerlijk waar,mn bek viel op de grond,wha hij bokste het voor mekaar.
prachtig,hij gaat ook die richting op met computers.

maar daar ben jij niet mee geholpen Bas.
kan je ook niet herstel punt aanspreken,en die weer installeren ?

of bij verwijderen die bepaalde update eraf knikkeren.


A{b}r{a}xa{s}

ben nu met herstelpunten bezig....vooralsnog zit het probleem er toch nog in ...grrr

A{b}r{a}xa{s}

nieuw stadium....lol
ben er zo ver aan uit dat ik nu nog een setje van 5 'essentiƫle updates' heb waar ergens een probleem in moet zitten
(hopelijk in slechts 1 :) )
met een beetje mazzel ben ik d'r voor de wedstrijd vanavond uit ;)

peter

Succes Bas met die kut compts iedere keer weer dat gelazer
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

dartmayor

ie9 is een drama. Ik had deze ook.

PC liep non stop vast.
Weer er af gehaald en alles deed het weer goed.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Rossie69

 :P gelukkig ben niet de enigste

Jan Muisers


Dat probleem had ik met #8. Heb er nu 9 opstaan en alles is weer goed. Of doe ik echt alles verkeerd, zodat het nu weer goed gaat? ??? (Heb er echt de ballen verstand van).
Het enige probleem is nu, dat de computer zich (heel) af en toe vanzelf uitschakeld. Weet echter niet of dat hier iets mee te maken heeft of met de leeftijd van het ding.

brian

geen enkel probleem met ie8 of ie9..

John

Heb als standaard Mozilla firefox op PC. na eerste installatie 3 jaar geleden geen last meer van trage internet browser daar waar IE  nog wel eens vast liep op m'n PC. Voor mij geen Windows IE meer.

Groet,

John

A{b}r{a}xa{s}

het probleem lag ook niet aan IE (ik gebruik trouwens ook al jaren Firefox :) ) maar aan Windows 7.
't lijkt nu weer allemaal goed te werken gelukkig

Killer-Bug

Had ook wat problemen met snekoppelingen die niet meer blijken te werken .
Gebruik nu google chrome lijkt me wel sneller
mijn pc zet zich zelf ook soms uit weet ook niet waarom .
May you be in heaven half an hour before

the Devil knows you're dead.

(een oud Ierse  toost)

A{b}r{a}xa{s}

Heb je Firefox al geprobeerd, die bevalt mij een stuk beter dan Chrome (zijn ook flink wat plugins/add-ons voor te krijgen met allerlei handigheidjes)

Sieger

Pom...pom...pom... Gewoon alles op de Mac en nergens last van....  ;D


Sieger

Hendrik

 ;D pomtiedom, tie pom,  ;D,
Lekker met unix bezig geen enkel probleem, maar probeer Opera eens snelle browser, met veel plugins.