Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Twan

Laat me raden Jan, ergens tussen de lunchroom Hill's food & fun in bergharen, wat voorheen tolbrug was, en Horssen?

Jan Damman

Quote from: Twan on November 05, 2014, 10:51:34
Laat me raden Jan, ergens tussen de lunchroom Hill's food & fun in bergharen, wat voorheen tolbrug was, en Horssen?

Geen flauw idee Twan, ben niet bekend daar.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jan Damman

En weer 1. :D

[attachment deleted by admin]
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

Zegt diamantenkop Bram


Jan is on a roll

kelt

klein maar fijn (53cm)

[attachment deleted by admin]

Twan

Quote from: Jan Damman on November 05, 2014, 16:06:53
Geen flauw idee Twan, ben niet bekend daar.

Het is voor mij dicht bij huis, mooi stukkie om af te lopen. Mooie vangst. ::goodjob:: Ik zie je 

merijn1982

Vanmorgen vroeg op pad gegaan met de bb. Had de hele dag dus lekker het water op om te snoeken. Na een half uurtje vissen had ik geen vertrouwen meer in me streamer. Na deze te hebben gewisseld voor een bruine ep met wat copperflash erin en met een rammel ging het los! 5 snoeken gevangen waarvan 1 me pr. 112 cm!! Wat een bak! Prachtige vis en wat een kracht... lekker op sleeptouw in je bellyboat achter een snoekdame aan:-D
overige vier vissen waren tussen de 70-85 cm. Al met al een top dag dus!!






[img http://i773.photobucket.com/albums/yy12/merijn1982/Mobile%20Uploads/20141105_114412_zps4cot7tuj.jpg]http://[/img]


helaas gaat niet iedereen netjes met de snoeken om:-(

Tight lines!!

Jan Damman

Proficiat Merijn, wat een mooie dame.

Ik kan nu wel ophouden met foto's insturen voor de gouden streamen.  ;)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

MarcelN

Tja da's inderdaad snel klaar zo, niet iedereen heeft een BB en kan groot water op, beetje krom zo.....maar mooie vis Merijn ::goodjob::
Ik ga een bootje kopen en met groot doodaas slepen, wél me vliegenhengel mee voor de foto ;) als je begrijpt wat ik bedoel.

hendri

super merijn!! top! gefeliciteerd met je pr! wat een bak joh, heeeeeel gaaf.

@marceln, kun je vanaf het kantje geen metervissen vangen dan? dat lijkt mij een beetje krom. mijn pr is 106 cm en die een lag meter uit de kant.  ;)

BV

Neen Marcel, ik begrijp niet wat je bedoelt.  Je insinueert hier iets mee, maar wat?

Merijn, wauw! Dat moet een kick zijn..

merijn1982

Thanks!!

@marcel: snap je beredenering niet.. vang jij niet 90+ snoeken vanuit je tuin? Dat kan ik ook niet. Maar maakt dat het gelijk krom? en hoezo ga je een boot kopen, met dood aas slepen en je vliegenhengel mee nemen voor de foto?? Als je het me niet gumt moet je het gewoon zeggen...
Tight lines!!

MarcelN

Dat het zo lek is als een mandje natuurlijk mits je die vliegenhengel maar meeneemt, ja ik vang ze ook alleen maar vanaf de kant, ik vis alleen maar zo en liefst in polderwater en stadswater, die kans is vele malen kleiner natuurlijk op een meter+.
Ik word hier omringt door vlieten en vaarten, maar ik ben maar alleen met de BB en is dus niet mijn ding, daarnaast zou ik me geen raad weten met zo'n beest in dat bootje :-[
En Merijn, ik gun het je zeker hoor, net 'on the fly' en een nieuwe hengel, mooier kan toch niet ::agree::

merijn1982

Je bedoelt dat je het gewoon niet kan hebben... want ik kan niet geloven dat er hier iemand is die met een dode voorn gaat vissen en vervolgens op de foto gaat met zijn vliegenlat. Ik vis niet anders anders als met de vlieg. Ben zo trots als een paauw op me vangst!! Jammer dat jij er zo op reageert
Tight lines!!

HappyFisherman

Quote from: MarcelN on November 05, 2014, 21:10:29
Dat het zo lek is als een mandje natuurlijk mits je die vliegenhengel maar meeneemt

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten... Dat zoiets in je opkomt zegt al genoeg.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Precies....

Fantastische vis Merijn.... Ook genoeg tijd geïnvesteerd .... Top  ::goodjob::


Sieger

merijn1982

Dank je sieger! Ja zeker. Dit is me niet komen aanwaaien. Zoelen proberen en uren maken. Maar het was het waard!!
Tight lines!!

HappyFisherman

Wat een lappen tekst heren, daar zal Marten blij van worden  :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

GJ

Wat een gave vangst! mooie vis! gefeliciteerd met je PR ook!!!

marc

Heel mooie snoek ,proficiat.
Zal moeilijk worden deze te overtreffen ,zeker hier in België.
Kom nog wel paar keer visen in NL ,niet opgeven dus.
Zie geen enkele foto met meetlint ????   ( grapje)

Grt kleine belg

vinfoto

Wow stoere vis....moet een heel gevecht geweest zijn

Rossie69

Oe donders Merijn toch.
Had je dus toch in de plump moeten duwen afgelopen zaterdag :)

Mooie Snoek man,112mm daar kan ik nog over heen.
gehehehe.

Wat zul jij slapen vannacht,of kramp krijgen ;)
Gefeliteerd met je pr 112 cm

Heren nu moeten we echt aan de bak.
weet ook nog wel een paar visjes,die evt blablabla .

zo meer als 10 woorden  ::wtf::

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit59

Zooooooooooooo Merijn!!!!!!! Dat doet maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een prachtsnoek! Alleen jammer van die beschadigde bek, maar daar kun jij niks aan doen.
Proficiat!!!!
En da's inderdaad kicken en daar doe je het toch voor!