Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ciniq

#375
Nog even een uurtje of anderhalf nar de geul geweest...

Leuk spul zo'n barbeel op .014mm  8)




[attachment deleted by admin]

MarcelN

#376
Quote from: Hilco de Visser on April 03, 2014, 20:07:07
Ja er is gevist vandaag ..............
::lach::
ziet er overigens wel erg zielig uit, ik koester die beestjes hier in de 2 tuinvijvers, hun kroost voer ik weer aan de baarsjes en koi's die in de grote vijver zitten :-X

Hilco de Visser

was er ook echt niet trots op hoor........... :-[

MarcelN

Hier in de sloot zitten bergen van die irritante rode amerikaanse rivier kreeften én veel  groene mooie kwaak kikkers met geamputeerde poten, rara....

Gerrit72

Hilco, een bijzondere vangst, die hebben niet veel mensen op hun hitlist staan  ;D

Cinic, dat zijn echt twee mooie vissen! En van de geul, lekker hoor.

Zelf net tegen het donker nog even voorntjes geplaagd. Sta ik relaxed in een haventje, komen er twee mannen vissen, PLONS! Levende voorn te water, dikke drijver eraan en gaan  >:(. Na een kort gesprek (verliep boven verwachting beschaafd) pakten de mannen in. Ik fietste naar een niet 'besmette' stek, waar de voorn goed los was. Mn TightLoop-je ging mooi krom, echt genieten, tot in het donker.

In de schemer



In het donker, met flits, best leuk effect.



Wel geen formaat baksteen, maar sport genoeg, ik was er blij mee.





The only difference between men and boys is the price of their toys.

noahverboom

Mooie vissen gerrit.
en foto 2 vind ik een mooie foto ziet er leuk uit.

wouter veuger

#381
mooie vangst ciniq en gerrit!

ben achter de karpers aangeweest, 1 keer mis (te vroeg) geslagen en 1 karper schoot eraf na een aantal seconden.

ik viste met een langzaamzinkend carpbolletje/zalmeitje of hoe je het noemen wilt,maar het water was door werkzaamheden behoorlijk troebel,maakte het lastig om te zien of ze het spulletje nu goed naar binnen zogen of dat ze slechts "proefden"

wel rete spannende visserij natuurlijk... :)

Dick

vandaag nog even een paar uurtje met Bert naar de Berekuil geweest, lekker op het vlot gevist, Bert had er 2 en ik had er 3 beste joekels bij, later nog even met Patrick Kluivert aan de bar gezeten, kwam ook met zijn maat van een vlot af stappen, goeie gast is dat. Ook hun hadden er 5 met zijn tweeën gevangen. Het blijft mooi werk.
Groetjes Dick

Huib.H

#383
Vanmiddag geprobeerd een winde te vangen op een carpbol.
Eerst voorgevoerd met een paar witbroodjes en na een paar minuten begonnen ze te azen.
Carpbol ertussen gegooid en gelijk een giga aanbeet en na een stevige dril lukte het me om de vis te scheppen.
Tot mijn verbazing was het geen winde maar een roofblei van 65cm.
Een schitterende vis.
Verder niets meer gevangen maar wel een geslaagde middag.

Groeten Huib.

maurice

#384
Yep, vandaag TFTC gevist.

Een heerlijke dag met Henk, Peter, Roelof, Marijn, Jan en nog vele anderen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Arie de Vries

Ook deelgenomen aan Kingfishers TFTC.
Zes forellen, vier mooie ruisvoorns en een winde gevangen.
Zowel aan streamer, nimph en droge vlieg.
Het was een mooie en complete dag
Groet, Arie

Gerrit72


Wouter, Dick, Huib, klinkt goed, mooie vliegvisavonturen  :)

Maurice en Arie, klinkt als een mooie dag ( en mooie vangst Arie!)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Gister tftc  gevist met de mannen van the kingfisher. Super gezellig. Lekker weer en werd leuk vis gevangen. Was top!
Tight lines!!

Schippers

Gisteren de eerste 3 karpers gevangen van het seizoen! Zat 1 dikkertje bij die kort aan de 10kg zat!

Groeten,
Gerrit.

Twan

Gister 6 steuren en 1 karper op de vliegenlat en vandaag ruim 65 forellen in Landgoedvisserij "De Heihorsten".  ;D

Gerrit72


Twan, had je zo'n Urker Trawler meegenomen?

Wat een vangsten mannen...en karper! Super hoor.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

maurice

Quote from: Arie de Vries on April 06, 2014, 07:42:36
Ook deelgenomen aan Kingfishers TFTC.
Zes forellen, vier mooie ruisvoorns en een winde gevangen.
Zowel aan streamer, nimph en droge vlieg.
Het was een mooie en complete dag


Hoe kon ik jou nou vergeten Arie.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Twan

Quote from: Gerrit72 on April 06, 2014, 19:04:58
Twan, had je zo'n Urker Trawler meegenomen?

Wat een vangsten mannen...en karper! Super hoor.

Urker Trawler zegt die haha (ik moest wel even googlen maargoed). Nieuwe vis dus die heeft wel zin op de heihorsten. 65 is echt nog laag aangehouden. Veel gemist ook nog en veel aanbeten gehad. Op de ronde bleek had ik laatst ook 65. echt gekkenwerk. Leuk voor even, maar de vissen worden daar ook steeds slimmer en de aantallen wordt straks ook minder. Is op de ronde bleek nu ook al merkbaar. Dat geeft niets, dan wordt de sport om ze te vangen alleen maar groter!!

Arie de Vries

@Maurice,
Dat heb je niet, ik hoor bij de vele anderen...........toch?  ;D
Groet, Arie

Hidde

Quote from: Twan on April 06, 2014, 19:30:54
Urker Trawler zegt die haha (ik moest wel even googlen maargoed). Nieuwe vis dus die heeft wel zin op de heihorsten. 65 is echt nog laag aangehouden. Veel gemist ook nog en veel aanbeten gehad. Op de ronde bleek had ik laatst ook 65. echt gekkenwerk. Leuk voor even, maar de vissen worden daar ook steeds slimmer en de aantallen wordt straks ook minder. Is op de ronde bleek nu ook al merkbaar. Dat geeft niets, dan wordt de sport om ze te vangen alleen maar groter!!

Foto's van hoe het er daar nu uitziet? Ben wel benieuwd..

Twan

Ik wou foto's maken, maar mijn batterij was s'morgens al meteen leeg. Er zijn wel foto's gemaakt door andere, maar ik weet niet of deze mensen actief zijn op dit forum. De begroeing staat nog in een vroeg stadium, maar het is leuk opgezet en er veel ruimte en viswater.

Ciniq

Gistermorgen nog even op de geul geweest, het was erg stil.
Toch wilde deze wel even helpen me van de 0 af te houden

[attachment deleted by admin]

Troutbuster

Lekkerrrrrrrr.... ;)

Nog ff en dan gaan wij ook die kant op!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Ciniq

Yup,  Laat even weten hoe laat jullie er zijn..
Kunnen wat evt wat afspreken.