Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Holycrap!!! wat een prachtvis!!! Supermooi!!
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Koen


Gerrit72


Jasper wat een bak! Ontzettend mooie dame.

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

Whoppa, dikke bak! Gaaf! ::goodjob::

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

merijn1982

Super vis jasper!! Echt gaaf!!
Tight lines!!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

weids stukkie water rene!  ik bewonder het wel dat je je er zo in vast bijt hoor en dat het nog lukt ook,gaaf! ::agree::

jur606

Quote from: Rene V. on February 20, 2014, 09:23:10
http://i1220.photobucket.com/albums/dd450/ReneV1/DSCN1185_zpsbf13b46d.jpg

Mijn visstek van gisteren.Nog geen vis gezien,wel wijzer geworden over de plaats,loopafstand,diepte,bodemgesteldheid en hotspots.
Voorjaar verder ;D

Groet Rene V.

Zeebaars prikkelen Rene?


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

jur606

buiten vliegvissen doe ik ook graag aan kajak vissen
(en dit jaar denk ik dat ik het ook zeker ga combineren)
en altijd de vliegenhengel mee te nemen in de kajak (toch even hengelsteun erbij zoeken voor vliegenhengel)

Dit deed ik veel op zoet water dit jaar is de planning om het kajak vissen meet op zout te gaan uitvoeren (echt op zee)
hopelijk vang ik dan wat diverse vissen op de vliegenhengel
Ik hoop op (makreel,haring,geep moet wel te doen zijn en hopelijk ook zeebaars en zeeforel)

Rene hoop dat je dit jaar weer veel ideeen heb opgedaan voor je zeeforel wensen.



j.klopper

Met een beetje mazzel[zachte maart maand]half april al de voor zeebaars zo belangrijke watertemperatuur van 12 graden.

[attachment deleted by admin]

wouter veuger

vandaag had ik weer een paar uurtjes de tijd, aangezien ik mij de laatste weken kostelijk vermaak met mn #3tje moest dat hem vandaag ook maar weer gaan worden.

er stond een behoorlijk pittig windje,maar op een aantal strategisch gelegen luwe stekken moest het wel gaan lukken.
het liep als een speer vandaag,3 nieuwe stekken geprobeerd,en op allemaal erg goed gevangen,na de 50 stuks ben ik gestopt met tellen,maar het zullen er rond de 70 geweest zijn,hoofdzakelijk blankvoorns,een paar mooie baarzen,en zelfs in een windstil hoekje een paar mini ruisvoorns op een droog vliegje( groen foam torretje op maatje 18) in februari!

en nog een paar plaatjes :):




mini ruisers op een droog vliegje in februari!


buitengewoon lekker gevist weer,blijft toch verslavend om dat verklikkertje weg te zien schieten!

merijn1982

Leuke aantallen!! Lekker bezig. Was mooi weer om lekker te vissen:-)
Tight lines!!

Hilco de Visser


wouter veuger

ja mn mountainbikie he....,ik zou niet zonder kunnen,de mooiste stekken kom je nu eenmaal niet met auto ;D
en het is nog gezond ook!

Koen

Ja, ik heb alleen niks gevangen, Perry en John wel :)


loze vissertje

Ziet er weer sexy uit in dat zonnetje Per

Dick

vanmorgen even naar de Eemhof geweest 7 stuks gevangen en 3 losschieters, beste forellen zwemmen daar nu

MVG Dock

merijn1982

Tight lines!!

eendagsvlieg

Zomer??
Was vandaag met de nimf de vissen aan het verleiden. Helaas zonder succes. Totdat ik in een hoekje (in de luwte) activiteit zag!! Tijd voor een klinkhamer (februari??) maar goed let's give it a try.. Het resultaat was er ook naar een voorn weten te bemachtigen maar hierna was alle activiteit weg maar we hadden er wel een te pakken! Toch wel weer machtig om te zien als je vlieg van het wateroppervlak wordt gepakt.

[attachment deleted by admin]

j.klopper

Best apart dat ze in februari al een droge vlieg pakken.Ze probeerden hier ook mijn beetverklikker te pakken.
Dat mislukte omdat ze ongeveer net zo groot waren als die beetverklikker....

drefter

Ik ben op de Ruigenhoek geweest de vissen waren moeilijk te verleiden er werd weinig gevangen en ook door mij werd niets gevangen . na een uurtje of 3 niets gevangen te hebben  dacht ik veel slechter word het niet dus toen maar droog geprobeert ik zag wel af en toe een visje stijgen naar kleine zwarte dingen dus klein zwart torretje eraan en kijken of dat wel wilde en waarrempel 3 vissen in een half uur toch leuk eind februari en vangen met de droge vlieg.

Gr Martin

Gert

Quote from: Heintje Davids on February 18, 2014, 19:35:19
Beest was werkelijk moddervet. Ze mat denk ik minstens zo'n 80 cm maar was door de dikke pens volkomen uit verhouding.

Dat deed me meteen denken aan mijn recordsnoek - nog steeds, maar is al 35 jaar geleden of zo.
Deze was ook volkomen uit verhouding: precies een meter, maar broodmager. Beest was doodziek, en de volgende dag alleen nog maar dood :-\
Kan me herinneren dat er een (of meer, dat weet ik niet meer) grote witte bult in de bek zat.

Maar goed, zelf was ik toen ook nog niet zo dik als nu, dus de tijden veranderen blijkbaar ;D



Groet,
Gert

Heintje Davids

Ik vraag me af of het bij zulke snoeken niet gewoon ouderdom is Gert. Ik heb 2 x in mijn leven zo'n broodmagere snoek gevangen. Een keer aan een #16 nymph en een keer aan een maiskorrel tijdens het ruisvoornvissen en beide keren waren het broodmagere exemplaren van rond de meter. Ik had sterk de indruk dat het beide keren hele oude snoeken betrof die aan het einde van hun levenscyclus waren en blijkbaar niet meer in staat om nog 'normaal' te jagen.

En jij dik? Nee hoor, gewoon iets te kort voor je omvang  ;)