Binddag 2015 Apeldoorn

Started by Arno, November 28, 2014, 19:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rossie69

Ach je kan ermee vissen ofnie natuurlijk  ;)

beter goed gejat dan slecht gejat.

helaas das dus niet zo.


Arno

Hilco we zitten aan een mooi groot park aan de ene kant en we hebben een winkelcentrum aan de andere kant
Apeldoorn is gebouwd midden in park de hoge Veluwe dus binnen 10 minuten rijden ben je midden in de bossen en het centrum van Apeldoorn is erg gezellig om te winkelen.

Gr Arno

Hilco de Visser

Quote from: Arno on December 08, 2014, 11:04:17
Hilco we zitten aan een mooi groot park aan de ene kant en we hebben een winkelcentrum aan de andere kant
Apeldoorn is gebouwd midden in park de hoge Veluwe dus binnen 10 minuten rijden ben je midden in de bossen en het centrum van Apeldoorn is erg gezellig om te winkelen.

Gr Arno

ik was er vorig jaar ook bij ( ben zelfs de hele dag gevleven )  maar de vraag was meer bedoelt om Har/Lin zo ver te krijgen dat ie ook zou komen (met aanhang  :-* )

weerwolf

Ik denk en verwacht dat har stiekem toch wel komt. zou niet veel aan zijn zonder hem toch!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arno

er zijn altijd wel een paar gehaktballen over als je je niet vast wil pinnen op die datum dan moet dat toch ook kunnen toch.
maar dat neemt niet weg dat we hem zullen missen die dag.

Gr Arno

harlin

Quote from: Hilco de Visser on December 08, 2014, 16:58:36
ik was er vorig jaar ook bij ( ben zelfs de hele dag gevleven )  maar de vraag was meer bedoelt om Har/Lin zo ver te krijgen dat ie ook zou komen (met aanhang  :-* )
::argh:: Zal de link ff doorsturen naar Lin.  ::grrr::  :-X

                                             ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

ja en ?

kom je nu of nie ?

geen excuus Harrrrrrrrrrrrrrrr

Arno

nog maar een keer onder de aandacht brengen.
Maar ik vind het jammer dat er maar zo weinig mensen zich opgeven op voorhand.
Misschien weet iemand nog een groep mensen te benaderen die niet van vliegvissers.nl zijn
maar toch het een en ander willen leren en ervaringen willen uitwisselen dan hoor ik het graag.
ik ga in ieder geval VV The Kingfishers vragen of er daar liefhebbers zijn om deze dag bij te wonen.

Gr Arno

Hilco de Visser

maak dan een "evenement " aan op facebook in de groep vliegvisssers.............

krijg je gegarandeert reactie's op  ::goodjob::



Sieger

Voor de mensen die niet goed weten wat de Binddag inhoud.... Op mijn blog staan verslagen van de afgelopen 3 jaar.... Krijg je in elk geval een indruk...

2012: http://tight-loops.nl/?p=1218

2013: http://tight-loops.nl/?p=1815

2014: http://tight-loops.nl/?p=3582

Hier op het forum staan in de rubriek Mededelingen, Agenda, Acties & Evenementen ook nog heel veel foto's en verslagen....

Erg leerzaam, leuk en gezellig....


Sieger

Hilco de Visser

#85
ik ben zo vrij geweest om op facebook een officieel evenement te maken van de binddag.
zodoende krijgt iedereen dan een uitnodiging.

hopelijk trekt dat nog meer mensen over de streep .

oh ja , als iedereen die FB heeft nu ook even meld dat ie gaat  ::goodjob::

Vliegvissers.nl

had ik via de FB groep inmiddels ook al gedaan :)

Sieger

Op zich een leuk idee, maar wie gaat nu voor de inkoop de aantallen in de gaten houden? (Ja ik ga even de azijnpisser spelen....)

Ik zie op FB al een naam die hier nog niet op de lijst van deelnemers staat.....



Sieger

Dick

hallo Arno misschien even bij Fly en Spin vragen of die er een info mail uit willen gooien naar al hun klanten, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch

gr Dick

Rossie69

zal ik ff een oproepje doen :)

bij de kingfishers.


Hilco de Visser

Quote from: Sieger on December 15, 2014, 10:53:10
Op zich een leuk idee, maar wie gaat nu voor de inkoop de aantallen in de gaten houden? (Ja ik ga even de azijnpisser spelen....)

Ik zie op FB al een naam die hier nog niet op de lijst van deelnemers staat.....

is geen azijn pissen , is gewoon slimme opmerking  ::agree::

dank  :-*

Inderk

Ik ga mijn NIET via facebook aanmelden.
Heb ik hier al gedaan........ dit voor het geval dat ik twee gehaktballen moet eten.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco de Visser


Arno

#93
lijkt me goed Henk doe maar Kingfisher
alvast bedankt.

en voor Inderk Henk komt goed
even kijken hoe ik dit ga verwerken

@ Hilco
kan je ook de aankondiging in het bericht zetten zodat de mensen weten wat ze kunnen verwachten en wat ze moeten betalen??

Gr Arno

Hilco de Visser

je kan ook zelf even een evenement aan maken    haal ik deze weer weg .................. dan staat ie op jouw naam en kan jij alles aanpassen

anders zeg maar wat je er bij, af, op of aan wilt

Amien

Hallo,

ik heb helemaal nieuw met vliegbinden het dit forum. Ik woon in Apeldoorn en wil graag meedoen aan dit evenement om mee te doen.

groetjes Amien

Amien

Quote from: Amien on December 17, 2014, 23:00:54
Hallo,

ik heb helemaal nieuw met vliegbinden het dit forum. Ik woon in Apeldoorn en wil graag meedoen aan dit evenement om mee te doen.

groetjes Amien

moet ik wat meenemen?

Inderk

Wat heb je allemaal voor bindgereedschap Amien?
Als je niet alle benodigde zaken hebt, kunnen wij eventueel wat regelen.

Je bent in ieder geval van harte welkom bij mij en Bram aan de tafel!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


maurice

Vraag,

Is het nu een forumdag of niet?

Zie op het welbekende FaceBook overal aankondigingen staan.
Vliegvissers, vliegvisersstartpagina
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hannus