moderators / beheerders gezocht

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 28, 2012, 20:12:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Gezocht, mensen die als moderator/beheerder hun steentje willen bijdragen aan het reilen en zeilen van het Vliegvissers.nl forum.

Heb jij interesse in een rol als moderator en denk je dat je daarmee een bijdrage kunt leveren aan de gang van zaken op het forum, stuur me dan een berichtje waarin je aangeeft waarom jij denkt dat je een goede beheerder/moderator zou kunnen zijn en een positieve bijdrage aan Vliegvissers.nl kunt leveren. Je bericht zal dan met de andere beheerders besproken worden en je krijgt zo snel mogelijk een respons op je bericht.

Als beheerder hou je 'toezicht' zodat de gang van zaken op het forum in goede banen blijft lopen, of wordt teruggebracht.
Daar waar nodig kun je (al dan niet in overleg met de andere beheerders) zaken die ontsporen weer terug in goede banen leiden.
Bij vragen help je forumleden om zaken toe te lichten en waar mogelijk op te lossen.
Etc, etc...



Hilco

"Hij "  had het topic beter meteen kunnen sluiten om dergelijke reacties te voorkomen  om zodoende de berichten te kunnen afwachten.

ik ga ook maar solliciteren  ::agree::

HappyFisherman

Bertman en Robin als moderators, wat kan je nog gebeuren op een forum?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Haha, er zijn er altijd die happen niet genoeg gegeten heren met de kerst?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Werk zat, maar geen inspiratie.

@bert, deze is zelfs niet grappig zo kinderachtig...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Ik denk dat Hilco gelijk krijgt......
Jammer dat er direct weer op deze manier gereageerd moet worden.
Ik heb het topic open gelaten om mensen de kans te geven om eventuele vragen te kunnen stellen.

(Alvast een aankondiging voor 2013...dan zal er meer op OFF topic berichten gereageerd worden.)


A{b}r{a}xa{s}

Topic is bij deze gesloten...wie vragen heeft kan deze via een berichtje stellen