Geklooi en gedoe aan de website

Started by A{b}r{a}xa{s}, October 01, 2011, 09:55:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

De stap voor stap van Evert's Flatwing staat niet zo mooi op de website als ik gewild zou hebben.
Ik ben (noodgedwongen) overgestapt naar een nieuwere versie van Dreamweaver en daar zit ik nogal mee te kl*ten.
De oude 'templates' die ik gebruikte werken om de een of andere reden niet 100%, of in ieder geval anders.
Ik weet te weinig van html (en CSS) en knalde altijd maar alles door elkaar, dat wordt in deze nieuwe versie dus afgestraft, grrr.
Om een of andere reden lukt het me binnen een template al niet meer om de tekstgrootte of kleur te veranderen...*zucht*.
Kortom, daar moet de komende tijd aan gesleuteld worden (gelukkig komt de herfst er aan....),
maar het zou zomaar kunnen dat de Vliegvissers.nl website er zo nu en dan een beetje 'vreemd' uitziet.
Dan zit ik dus wanhopig te proberen om mijn fouten te vinden en te corrigeren.


Rossie69

hij is ook weer iets langzamer.

maar kalm aan,moeten ze maar mee doen Bas.

succes,ik kan je ieder geval er niet mee helpen.

A{b}r{a}xa{s}

dat trage is op het forum, had ik ook gezien.
maar daar blijf ik vanaf, het gaat nu om de website (op het .nl domein) niet het forum

bij

Bas,

veel succes met het puzzelen. Ik weet er zelf niets vanaf!!

A{b}r{a}xa{s}

we zien wel,
misschien eens iemand zoeken die er wat meer verstand van heeft dan ikzelf ;)

A{b}r{a}xa{s}

Ik geef het (voorlopig) op.....wil van alles aanpassen maar weet eigenlijk niet meer waar te beginnen en die nieuwe software versie maakt het er niet makkelijker op....lol  ???

'k durf het bijna niet te vragen ...maar is er toevallig niet iemand met veel (voldoende) kennis van html (evt CSS), vrije tijd én zin om eens mee te 'sparren' zodat ik op een rijtje krijg 'hoe ik het moet aanpakken om te bereiken wat ik wil' ?

Inderk

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on October 06, 2011, 21:55:44
Ik geef het (voorlopig) op.....wil van alles aanpassen maar weet eigenlijk niet meer waar te beginnen en die nieuwe software versie maakt het er niet makkelijker op....lol  ???

'k durf het bijna niet te vragen ...maar is er toevallig niet iemand met veel (voldoende) kennis van html (evt CSS), vrije tijd én zin om eens mee te 'sparren' zodat ik op een rijtje krijg 'hoe ik het moet aanpakken om te bereiken wat ik wil' ?

Ik zal es her en der een lijntje uitgooien voor je. Bij bevriende vliegvissers.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Tsja... Bagger... Misschien ook hier omschakelen naar iets nieuws ??? Ik gebruik zelf Wordpress, toch heel makkelijk en veel mogelijkheden, maar betekent wel opnieuw beginnen...  ::)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

thanks :)

volgens mij is het allemaal niet zo heftig bijzonder, maar heb ik het mezelf moeilijk gemaakt en is het omgooien naar iets simpelers nu juist onnodig lastig... ofzow :)

A{b}r{a}xa{s}

ik wil persé niet iets van een CMS, dan blijf je aan het updaten met beveiligheidsupdates etc
gewoon 'eenvoudig html' is voldoende