baggelhuizen 15-05-2011

Started by forel, May 18, 2011, 10:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

Maandag ff weer gevist op Baggelhuizen 2 gevangen en 4 gemist , vismaat 4 gevangen en 2 gemist.
ondanks de regen hebben we toch een leuke dag gevist.
http://www.youtube.com/watch?v=0xQPg0eO2QQ&feature=related  http://www.youtube.com/watch?v=kQNSPXYfLqU

René van Dam


HappyFisherman

Morgen ga ik denk ik maar weer eens die kant op. Zijn er nog meer forummers van plan morgen te gaan?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hindick

geweldig leuke filmpjes.
is al weer een 20jr geledend at ikd aar zelf gevist heb misschien toch maar weer eens heen gaan.
veel succes morgen happyfisherman

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vanmorgen een half uur omgereden, omdat de N34 was afgesloten. 1 visje gevangen die (met gaatje in de rug) net iets meer dan 600g was. M'n telefoon verzopen en de terugweg nog verder omgereden, omdat ik ff slim dacht te rijden... Tegen de tijd dat ik naar huis ging werd het weer iets beter (zonnetje) en gingen de vissen net stijgen. Nog wel 1 goeie daad verricht, want zo'n kerel van het onderhoud was vanmorgen met 1,50 euro gekomen om een vis te kopen :D Die heeft de mijne gekregen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

mooie filmpies hoor, en euh gooeie tekst. haha dr zit ja nog een lijn aan.  ;D
dus je iphone doet het niet meer bram? duur grapje.
(als je hem nou niet had verzopen, kon je beter met navigon naar huis rijden) ;)

HappyFisherman

Elk nadeel heb z'n voordeel. Vanmorgen direct maar ff een Iphone4 opgehaald. Doe ik ff later m'n "ouwe" nog 1x aan de lading, doet dat kreng het gewoon weer :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian

handig toch 1 vismobiel en 1 reserve vismobiel?

Rossie69

Quote from: HappyFisherman on May 20, 2011, 15:41:55
Elk nadeel heb z'n voordeel. Vanmorgen direct maar ff een Iphone4 opgehaald. Doe ik ff later m'n "ouwe" nog 1x aan de lading, doet dat kreng het gewoon weer :D
Bram heb je dat boek ook ?

van cruiffje elk voordeel het z,n nadeel ?

zal ff kijken,alsi k het nog kan vinden onder de voordelen en nadelen.

A{b}r{a}xa{s}

zie je nu in het rechtse filmpje een karpervisser in een tentje langs de kant zitten ?

HappyFisherman

Ik denk een deegvisser onder z'n paraplu ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

had ik niet aan gedacht, dat zal het wel zijn ja  (jij ?? ghehehe)

HappyFisherman

Dat durf ik niet meer HAHA!
Donderdag waren er wel een stel die met deeg visten. Die waren woensdag ook al met ruim 5 kilo vis pp naar huis gegaan en donderdag vingen ze nog meer. Wordt een duur grapje zo!
Vliegvissen is bevlogen vissen...