OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R.S.N Flyfisher

Ik woon aan de verkeerde kant van het land, wat een mooie vissen allemaal pff..  :o

Franky Boy

Inderdaad een Elzasser saibling, maar eentje zoals ik in het OVM nog niet eerder gezien heb.
En dan bedoel ik het model.
De bek en de wit-zwarte randen aan de borst- en buikvinnen zijn duidelijk 'char'.
De bek is enorm. ("wow" daar past wel een harinkie in!)
Maar de bouw en dan vooral de staart en en de staartvin doen meer aan een Atlantische zalm denken.
Wat een roer!
Duidelijk geen uitzetter, maar eentje die op diep water al een tijdje achter de haringen aan heeft gezeten.
Gefeliciteerd! (En dat voor een eerste salmonide van je vismaat in het Oostvoornse Meer...)
Waarop hebben jullie die gevangen? (welke vlieg bedoel ik)

Burgerking

Mooie vis man , echt klasse  ::goodjob::

RiverHunter

Het was een klein goud/zwart streamertje, ooit uit de USA laten komen, dus heb ik er eentje aan me Maatje gegeven die morgen, en dit was het resultaat, en die grote kop, leek wel een Taimen, ik dacht er zal wel vroeger een vreemde zijn uitgezet, gebeurt toch wel eens toch Frankyboy??

Maar in iedergeval, ben ik stinkend jaloers, in al die jaren mij niet overkomen :o ;D.

Franky Boy

Een klein goud/zwart streamertje?
Hmmm...
Bewaar die maar voor later... ;D

MarcelN

#505
Vandaag was het leuk in het ondiepe, bibio's op zicht aanwerpen op de forel en happpppp......incl. 1 echt vette bak!
Ik heb ze niet exact opgemeten en eindeloos lopen zeulen met de vis, dus de foto's zijn slecht, maar de vis was best los, ik had maar even tijd helaas.....
http://www.youtube.com/watch?v=br1tTvhM0Fg

Krijn

Ik heb genoten van je filmpje Marcel!!  ::goodjob::

golddigger

Mooie vissen Marcel
::goodjob::
Leuk filmpje ook
Perry

Leroy

Leuk filmpje, ik ga daar zeker een keer vissen. ::goodjob::

Huib

leuk filmpje, alleen jammer dat ik het niet kan bekijken in duitsland, omdat er -gok ik- een muziekje onder staat... zit er niets anders op dan zelf er maar weer heen te gaan ;-)

Gerrit72




Marcel, mooie film en mooie vissen!

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

#511
Klopt jongens, dat muziekje nekt hem grrr, zie ook niets op de iPad, zal het wel veranderen zsm. :-[
Ik had de Olympus TG-2 in het voorvak van mijn waadpak gedaan met zijn gorillapoten, achteraf had ik hem ook onder water kunnen houden, daar dacht ik niet aan, de vis moest snel weg vond ik.
Maar ik ben nu het filmpje opnieuw aan het bewerken met anonieme muziek, zodra het klaar is zal ik de link boven aanpassen, sorry voor het ongemak :-\
Ik ben ook nog met een film bezig met Wesly in Slovenië, die muziek kan er dus ook vanaf begrijp ik nu, net op tijd pffff. Weeer wat geleerd :'(

Rick

Goed bezig Marcel.. ::goodjob::   

En dan te bedenken dat ik voor morgen toch maar voor de karperhengel heb gekozen ipv Oostvoorne... ::muur::

MarcelN

Karperen...??? ::hellno:: ja met de vlieg, dat gaat ook leuk de laatste tijd ::bravoo::

Rick

Met de vliegenlat is zeker ook leuk maar met een pennetje 's ochtends vroeg een paar voerplekjes afstruinen vind ik toch ook erg leuk..
Ik zag de windverwachting voor morgen en heb een keuze gemaakt...

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Bert J.

Mijn zeeforel filmpje is anders wel verwijderd i.v.m. de muziek.......   ''Deze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land''
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

MarcelN

Ik word er zo moe van he...die joetjoep auteurszooi, nu weer andere sound zucht.....misschien nu wél op de iPhone en iPad.

harlin

Bij mij woren verschillende filmpjes in andere landen niet toegelaten.
Heb het eerder ook gehad bij photobucket, ben daar toen begonnen met de soms de eerste 30sec een totaal ander soort muziek op te zetten,
en dan weer een ander numer, ging eigenlijk wel goed toen.
Gebruikt het niet meer,
maar misschien kan je op die manier YouTube ook wat voor de gek houden??
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gerrit72


Mijn mini I-pad speelde het eerste filmpje perfect af, Inc muziek.
Vreemd dat het niet bij iedereen goed gaat :-\
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bert J.

Quote from: Cornico on May 28, 2013, 13:54:50
Hoi Bert,
Waarschijnlijk dan muziek waarvoor Buma/Stemra de rechten niet vertegenwoordigt.
Wat ik er van weet is dat wanneer het muziek betreft van artiesten die bij Buma/Stemra zijn aangesloten, dat daarvoor de rechten zijn afgekocht voor Youtube.
Dat gold in ieder geval in 2010 en 2011.
Of het nu nog geldt is mij niet bekend.


Ja Marten, dat zal wel het geval zijn. Als ik andere muziek er onder zet, gaat het misschien wel goed.
Mijn filmpje was van 2009.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Franky Boy

Marten zegt:
"Al een paar jaar betaalt Youtube voor de muziekrechten een vast bedrag aan Buma Stemra , waardoor er in Nederland niks wordt geknipt.
Hetzelfde gebeurt ook in Engeland.
Als ik aanneem dat je een Nederlands account hebt op Youtube en het op een Nederlandse site zet, mag er geen enkel probleem zijn welke muziek je ook gebruikt".
Of je een Nederlandse account hebt of niet en of je het op een Nederlandse site zet of niet, in Duitsland worden filmpjes op YouTube met bepaalde muziek op grond van auteursrechten geblokkeerd.

W3stland

Ik snap niet dat mensen muziek onder een filmpje zetten. Ik vis dan ook niet met een koptelefoon op...
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Franky Boy

Mooi filmpje (met en zonder muziek).
En de foto's vielen - gegeven de omstandigheden - ook best mee.
Mooie vissen en leuke visserij!
De muziek was best aangenaam en ondersteunde de beelden (m.a.w.: maakte de drill nog spannender...  ;) )
Jammer dat het niet lukte om ook nog de aanbeet te registreren, maar je bent er ten slotte om te vissen en niet om te filmen.
En om nou met zo'n camera op je pet te gaan vissen is ook weer zoiets.

MarcelN

Thanx Franklin, ja die aanbeet....daar dacht ik achteraf ook aan, daar stond ik natuurlijk niet bij stil, het is dan al hectisch genoeg ;)
Het is nu ook lekker weer, maar de zon maakt het 'spotten' wel makkelijker met hun schaduwen..
Ik vind dit de leukste visserij daar, lekker in het ondiepe 'jagen', Sander doet dat ook graag en Paul de semi 'Belg' kan dat ook zo goed.
Ik ga me er voortaan op concentreren die aanbeet te filmen, moet makkelijk lukken, spotten is bijna vangen, mits ze jou niet spotten natuurlijk.