OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JB

 ::top:: Koen,

leuk filmpje ook weer, maar kan je niet een netje met een wat langere steel nemen dan kunnen we ook meegenieten van de landing ;D  ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

OVMer

Is er gisteren nog iemand geweest? Ik zit er aan te denken om de avond te proberen...

Koen

Ja ik. Taaie bedoeling. Maar niet onmogelijk.

MarcelN

#428
Ik had er net 2 mooie 60'ers en 2 kleinere eraf, ze waren aardig los achterin, overal kolken om je heen! Stokkie did the job, gozer naast me had een flinke.....80'er zei die naderhand...sure maar het kan best, ik zag hem niet, was wel sterk. Pinda Frans K. stond naast me, die heeft er nog geen 80'er gevangen, en die heeft er al heeeel veel gevangen daar. Ik plaats vanavond wel piccies.
Frans staat er nu nog, die gaat experimenteren vanavond met iets lichtgevends.....

Koen

net terug van weer een lange dag OVM. Wat een wind, niet normaal. Sebas en Perry opgehaald vaochtend. Om 10uur ofzo stonden we er. Eerste vis is pas rond 19.00 gevangen .... Gelukkig waren we niet de enige die het zwaar hadden. De meeste op 1 na hadden niks. Die ene was een uitzetter. Van die uitzetter hebben Perry en ik elk 6 gevangen en Sebas 1. (en veel gemist :P ) Perry heeft op de laatste worp nog een mooie 52-er gevangen en ik had een 60-er .... met het schepnet. We stonden te vissen en tot mijn kloten in het water en dat maffe beest zwom heel langzaam naar mij toe. Ik zei al "dies zo dicht bij, die kan ik scheppen met het schepnetje" Ik had verwacht dat zodra ik ook maar bewoog de forel er vandoor zo gaan, maar nee, 5 seconden later stond ik met een 60-er in het net ;D Ik was helemaal verbaast, maar we konden er naarna wel om lachen  ;D

foto's morgen :)

OVMer

Ik hoop dat het snel beter wordt! Hopelijk morgen meer succes! Hoe en waar was de uitzetter gevangen? Als de meesten aan het werk zijn, dan ga ik weer eens kijken :)

fly only

Gisteren OVM aangedaan. Schitterend mooi weer. Iets te veel wind voor het goede. Vandaag zal dat beter zijn! Volgens mij heb ik Koen bij aankomst voorbij zijn schuiven over de dam. Dat heb je dan weer als je je foto's op internet zet  :),, dan wordt je zowaar herkent. Wat ik een bijzonder fenomeen van het internet vindt. Want we kennen elkaar verder niet. Maar goed. We waren met 6 man van vroege ochtend tot late middag in actie......zonder vis. Maar wel een ontspannen en voldoen gevoel. Het meer alleen al, geeft ontspanning. ;)
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Heintje Davids

Ach, in ieder geval een leuke dag gehad neem ik aan. En die vis, een heilbot? Zal toch wel een gewone bot zijn geweest vermoed ik. Alhoewel, heilbot kan best leuk zijn. Over een jaar of 40 zijn ze tussen de 3 en 4 meter en kun je daar alleen nog met je aftma 22 vissen  :)

Koen

Gevangen met het schepnet  ;D



En Perry zijn dame


Christof van den Berge


Mooie vissen joh, weer eens wat anders he met het schepnet.

Denk toch dat hij wat van je nodig had!!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Rene V.

Heilbot is heeeel groot.Was een tarbot,met die gele stippies weet je wel ;).

Rene V.

HappyFisherman

Die Govert Goudglans staat ook altijd maar weer met zo'n grote grijns en een prachtig vissie op de foto!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen


Burgerking

Hallo , ::new:: ik ben blij te zien hoe jullie dag is verlopen .
Ik ga morgen mijn nieuwe waadpak ophalen en dan ben ik waarschijnlijk 3x per week aan het OVM te vinden .
Dit geeft hoop in ieder geval .
Succes verder en tot ziens

MarcelN

Leuk en taai daggie dus Koen, maar zie ik je nu tobben met die streamer? Tegenwoordig is een weerhaak verboden he, ook 2 vliegen mag niet meer, dus de Arubaman was vorige week in overtreding ::foei:: en ook geen rvs haken, die heb ik Rob nog zien kopen laatst :-X
Wanneer is die nieuwe uitzetting nu van die 30-40cm visjes? Die zou in April weer komen....
Ik ga eerdaags weer even kijken, zit ff op een klus waar ze dat schip van Steve Jobs hebben gebouwd ::wtf:: ff vloertje maken.

Koen

Oh,  dat van die weerhaak wist ik niet.

Moest vandaag naar de tandarst dus was wat eerder thuis ... land rover vol geladen en gaan met die banaan  ;D

Heb der 11 gevangen  ;D  en OVM-er ontmoet. Na de eerste 15 minuten ofzo een dikke dreun op de boobie. Boem, 66cm mannetje aan de haak. Daarna nog wat uitzetters gevangen van zowel regenboog als bruine. Die bruine had ik nog niet gevangen en was welkom :) Ook nog een platvis mogen vangen en als bonus een mooie saibling van zo'n 40cm. Ook een eeste voor mij (ok, de platvis ook :D) OVM-er had er ook een stuk of 5 a 6 gevangen en een haring  ;D

heb veel op film staan, maar dat duurt me ff te lang dus dat doe ik morgen. Iig een plaatje van de grootste vangst :)


gijsie20

Dat is een serieus mooie vis Koen! 8)

Koen

Quote from: MarcelN on April 22, 2013, 20:49:08
Leuk en taai daggie dus Koen, maar zie ik je nu tobben met die streamer? Tegenwoordig is een weerhaak verboden he, ook 2 vliegen mag niet meer, dus de Arubaman was vorige week in overtreding ::foei:: en ook geen rvs haken, die heb ik Rob nog zien kopen laatst :-X
Wanneer is die nieuwe uitzetting nu van die 30-40cm visjes? Die zou in April weer komen....
Ik ga eerdaags weer even kijken, zit ff op een klus waar ze dat schip van Steve Jobs hebben gebouwd ::wtf:: ff vloertje maken.

over die visjes he, volgens mij is er een lading in gegaan, bruine en beekridders (saibling/ char)

OVMer

Het was een groot feest! Die 66er van Koen was een mooi beestje! Zo goed als alle mogelijke soorten vis gevangen, geweldig!

Gerrit72



Erg mooie vis Koen (en ik ben benieuwd naar de rest ;)).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Aah maar als die nieuwe erin zitten kun je je helemaal scheel vangen daar bij de LW. leuk al die soorten ::goodjob::

Bert J.

Je bent lekker bezig Koen! Hele mooie vis!!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Troutbuster

Goed bezig Koentjeeeeeeeeee ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

Dat is wel een heuuuuule mooie Koen. ::duim::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...