OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rene V.

Hoi Koen,op een witte zonker en een op een palinghuid streamertje.Intermediate lijn.

Groet Rene V.

Koen

intermediate, das mooi, ze zitten dus niet heel erg diep meer :)

Joost S.

Wil geen roet in het eten gooien. Maar als je ver moet rijden, denk er nog eens goed over na mensen.

Het wordt link weer hoor.

Dat als ik straks een keer mee ga,  dat iedereen er nog wel is dan he, hahaha, ;-).


Koen

mjah, kans op sneeuw zaterdag op zondag :(

MarcelN

Niet zo hard knijpen Rene of is het 'rode ogen filter' van je camera nat geworden? Leuke vangsten weer ::goodjob:: voelde inderdaad aangenaam aan rond 12uur, twijfelde even ::)

Gert

In de Beet van april staat uitgebreid een artikel inclusief mooie onderwaterfoto's over het OVM. Is geschreven in de vorm van 8 vragen aan een frequent OVM-visser, maar die vist blijkbaar vooral of alleen maar met een werphengel met kunstaas.
Zal wel wat drukker worden binnenkort...

Groet,
Gert

MarcelN

Dat soort artikelen zijn altijd slecht, als je een 'lullo' daar spreekt, heeft tie het gezien op VisTV :-\

Rene V.

Joh Marcel,die werphengel gasten komen een keer,zien dat grote water,hebben vaak geen waadpak en vangen waarschijnlijk geen klote.Beetje mazzel vissen ze van de steiger en krijgen een boete van 150 euries,opgelost.

Rene V.

Joost S.

Ik zit er heel stiekum aan te denken de gesloten snoektijd te vullen met minimaal een dagje OVM. Ik vroeg me af, heb je perse een waadbroek nodig, of kan je ook goed vanaf de kant vissen?

En waar moet je rekening mee houden mbt de veiligheid, bv golfslag of eb en vloed en dergelijke zaken? Of gewoon normaal doen kan er niks gebeuren?

(Ik ga vanmiddag dit topic eens helemaal door pluizen, excuses als de antwoorden op bovenstaande vragen hierin al verwerkt zitten)

golddigger

Een waadbroek/pak is wel nodig
De meeste stekken zijn enkel wadend te bereiken
Vanaf de kant zijn maar een paar plaatsen interessant
De kant van de hoogspannings masten is dan de beste optie
Ga je echter waden, doe voorzichtig!!!!
Spreek liever(zeker de eerste keer))af met iemand die het water kent
Groet Perry

Koen

 ::agree::

Wanneer gaat dat waterniveau weer omlaag eigenlijk?

RiverHunter

Hebben we al een nieuwe datum?? OVM dag???? ::wtf::

Gr, RH

golddigger

Volgens mij 18 mei
Maar Rob weet het op zeker ;)

Troutbuster

Komt goed Robbie, vissen gaan we toch wel!!

Wellicht 5 mei as. een Wranghe dag?? (info volgt!!)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Koen

Kreeg gister een belletje van Sebas-vh, die wilde graag zijn waadpak uit testen op het OVM, of ik mee wilde. OVM is beter dan voorntjes vissen, dus ja graag!

Taai daggie. Sochtends was er hier en daar wat vis gevangen, maar de meeste mensen zaten zonder. Wij ook. Totaal geen activiteit gezien. Ik was met een zinklijn en heb een stream of 8 verspeelt over de bodem. Het waaide hard, zuid windje. Leverde ook de vele windknoopjes op, maar ik mocht er toch 1 haken op een wit Perry streamertje  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=MggDVRlUAng



Laat die zon maar flink doorkomen. Ik heb der zin an :)

Rene V.

Mooi vissie Koen ;D

Groet Rene V.

Koen

was er ook heel erg blij mee :)

fly only

Gefeliciteerd :) En een wat een leuk filmpje erbij. Levendiger kan niet.  ::goodjob::
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Koen

ja, alleen een beetje jammer van die waterdruppel op de lens :P

wouter veuger

mooi filmpje,is bijna alsof jezelf staat te drillen ;D

Gerrit72



Mooie film en mooie vangst Koen!


::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

hedzer

Mooi hoor en een leuke film

BV

Die man scoort weer!!  pet je af!

Rossie69

Lekker Koen.

bedankt voor het filmpie.
is en blijft een leuke plek om te vissen.

en is het waadpak waterdicht trouwens  van Chris ?


;D

sjoerd

Quote from: Koen on April 14, 2013, 18:15:54
was er ook heel erg blij mee :)


Koen leuke vangst hoor maar ik zie dat je de gevangen vis meer dan 100 meter transporteert naar de oever voor een foto. Op het filmpje doe je dat zelfs met het net boven water(waarschijnlijk en hopelijk niet de hele 100 meter) maar toch denk ik moet dat nou?
Misschien zullen sommigen zeggen :waar bemoei je je mee. :)
Maar voor mij en ik denk toch ook voor jou staat het belang van de vis voorop. En dat is na de vangst en een plaatje snel terugzetten zodat deze overleefd en verder kan groeien.

just my opinion
gr Sjoerd