OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MarcelN

Tja, als je zo je sollicitatiebrieven schrijft  :-X

HappyFisherman

Exclusief prentjes kost een tripje OVM me gewoon een volle tank à 70 euro.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gijsie20

Quote from: HappyFisherman on February 19, 2013, 22:56:06
Exclusief prentjes kost een tripje OVM me gewoon een volle tank à 70 euro.

Heb je zo'n slurper dan? Of zijn het heel veel km's?

MarcelN

@spey, ik maak met mijn handen iets van vissen...dooie vissen.....houten visgraten dus tot in de perfectie en heb gelukkig nog werk als zzp'er.
Maar het is geen jaren '90 meer, da's inmiddels wel duidelijk. :(
OVM kan ik ff vergeten, zit 24/7 met tintelende handjes, dus mogelijk iets klem in de rug/nek, zwaar werk dus en ik moet door...geen werk geen eten.

HappyFisherman

Vooral erin pokke eind weg Gijs. Als ik goed luister thuis kan ik de Duitsers horen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rick

#380
Quote from: MarcelN on February 20, 2013, 06:57:03
@spey, ik maak met mijn handen iets van vissen...dooie vissen.....houten visgraten dus tot in de perfectie en heb gelukkig nog werk als zzp'er.
Maar het is geen jaren '90 meer, da's inmiddels wel duidelijk. :(
OVM kan ik ff vergeten, zit 24/7 met tintelende handjes, dus mogelijk iets klem in de rug/nek, zwaar werk dus en ik moet door...geen werk geen eten.
Dat noemen ze carpaal tunnel syndroom.
Heb ik aan beide handen gehad.
Na 6 jaar toch maar geopereerd en sindsdien geen last meer gehad...
Het is ook vast geen toeval dat we het zelfde ambacht uitoefenen..

MarcelN

Geen idee Rick, ik heb diverse collega's met idd die operatie achter de rug, voorlopig vestig ik mijn hoop op de fysio....
Welke regio zit jij? Ik zit in het westland, maar kom eigenlijk overal.
Volgende week maar een poging OVM maken als het meezit.

Ron-O

Spey, het is hopeloos met zulke gasten, denken dat ze gewoon er alles uit kunnen gooien, nooid de regels gelezen, maar gewoon akoord gaan. En dan begrijp ik Bas ook niet eigenlijk.

Zoek het maar uit.

hilco

wordt het al tijd dat ik weer terug kom dan?

Rick

Quote from: MarcelN on February 20, 2013, 16:35:07
Geen idee Rick, ik heb diverse collega's met idd die operatie achter de rug, voorlopig vestig ik mijn hoop op de fysio....
Welke regio zit jij? Ik zit in het westland, maar kom eigenlijk overal.
Volgende week maar een poging OVM maken als het meezit.

Ik kom ook overal, met name Den Haag, rotterdam, enz.. 

Ik denk dat ik deze week effe niet naar OVM ga..  Het wordt toch snel een sleur...

Koen

als je vlieg niet in het water ligt, dan vang je ook niks he :P

Rick

Da's een waarheid als een koe... ::bravoo::

MarcelN

#387
Vandaag lekker wezen vissen met ReneV, heerlijk weer en ook gevangen!

Rene had al snel een hoge 40'er en toen hij weg was ving ik nog een mooie 60+er, die wipte 3x uit het netje >:( toch maar eens wat groters kopen dan het bekende 'Koen' netje :P


Van de vis van Rene had ik geen foto' ik zat in de morgen zo ingepakt dat ik niet bij mijn telefoon kon, in de middag was het heerlijk en zag er veel draaien op de 2e doorgang, helaas moest ik weg :-\
Een witte 'forum'streamer did the job, met roze loodkopje, van wie had ik die? ::goodjob::
Achteraf vond ik mijn meetlintje pas, ik heb ook zoveel vakjes, hij zal tegen de magische grens van 65cm aanzitten, volgende keer beter en meten maar, wilde hem ook weer snel weg hebben.

Marcel.

Rene V.

Mooie forel Marcel,inderdaad een heerlijke visdag en gevangen ;D.

Groet Rene V.

MarcelN

Het was genieten inderdaad, heb er een kleur van aan overgehouden, ook deze vis naam niet zoveel runs, alleen toen die me zag ;D kreng bleef diep en was zwaar, maar echt veel lijn pakken als die dametjes van 50cm, dat niet :'( Lusje was ook weer gelukt na wisselen ::goodjob::

Joost S.

Wat een schitterende forel, kan hasst niet geloven dat dat daar zwemt.

Wat een vooruitzichten heb ik op visgebied zeg, heel tof allemaal.

Koen

mooi vissie hoor :)

Rick

Ziet er goed uit...  Mooie vis en lekker zonnetje..
Ik heb me de hele dag op staan vreten als ik naar buiten keek..  Dan moet je sterk in je schoenen staan om niet het werk te laten liggen en gaan vissen...

Fly lunatic

Mooie vis! Ik kan niet wachten om naar het OVM te gaan!

sjoerd

Mooie forel Marcel en lekker gevist in het zonnetje . maar mag ik voor een ieder even een tip geven mbt vasthouden?
Het schijnt niet erg goed te zijn om een grote vis aan de staartwortel omhoog te tillen,heb ik gelezen.De ruggegraat wordt hierbij uitgerekt. Beter is het  om  de vis met de andere hand te ondersteunen. Of zoals je op de eerste foto doet in het water te houden.


Sjoerd

MarcelN

Oooo bedankt voor de tip, nou ja...heeft dat beestje gelijk ook fysio gehad :P hoe moet ik dan een foto maken met 1 hand? neerleggen begin ik niet aan met die keien, of in het water of 1 sec. eruit.

sjoerd

Quote from: MarcelN on March 06, 2013, 20:35:16
Oooo bedankt voor de tip, nou ja...heeft dat beestje gelijk ook fysio gehad :P hoe moet ik dan een foto maken met 1 hand? neerleggen begin ik niet aan met die keien, of in het water of 1 sec. eruit.

Noiu Marcel, je zult het met mij eens zijn dat foto 1 toch een heel stuk mooier is dan de tweede. Je kunt ook een foto maken als je de vis aan de staart in het water houdt, dan je ook een mooie foto. Of anders het net half in het water en op de kant en dan de vis even op het net leggen. Even de vis vasthouden, camera instellen, handje los en knippen. ::goodjob::

Sjoerd

MarcelN

agh het ging om het idee, het is mijn telefoon in dit geval maar, zal een echte voor het viswerk kopen TG1 ofzo lekker onder water.
Komt goed, bedankt Sjoerd.

Rene V.

.

Vandaag drie maal deze maat.  ;D.

Rene V.

Koen