Visbemonstering

Started by HappyFisherman, January 12, 2011, 19:51:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Morgen moet het dan eindelijk gaan gebeuren na 3x afgelasting. Ik ga voor het eerst mee met een monitoringsploeg van de hengelsportfederatie oost NL. We gaan bij Lemelerveld een stuk afvissen en ik ben benieuwd wat er allemaal naar boven komt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Kun je mooi met wat KANJERS op de foto :)

HappyFisherman

En daar dan m'n nieuwe hengel bij in fotoshoppen, succes gegarandeerd :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

 ::foei:: ...daar trappen we niet in hoor

HappyFisherman

Mijn kunsten met fotoshop zijn zodanig dat niemand daar in trapt  ::lol::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Ben zeer benieuwd,hahaha toch nog ff ijsvissen.


HappyFisherman

Erg gelachen vandaag :)
Vanmorgen dacht ik dat het wel afgelast zou worden met die regen, maar toch het water op gegaan. Een wetering in de buurt van lemelerveld op 3 plaatsen bemonsterd, ongeveer 300meter aan beide zijden. Baars, zeelt, voorn en snoek gevangen (grootste 72cm), maar het was erg magertjes vandaag. Snelstromend troebel water, dus moeilijk vissen.
Onderweg naar een nieuwe visstek tegen een stuwtje aangelopen, konden we dus niet verder. Op de volgende stek zinkt de boot bijna bij het ter water laten, tijdens het vissen valt de elektrode van de stok en die waren we dus kwijt (met geluk teruggevonden) en bij het opnieuw opstarten van de aggregaat knapt het touwtje :D
Op de terugweg ergens een nummerplaat kwijtgeraakt van de aanhanger en 1 van de vissers is ook nog int water gevallen.

Je beleeft wat tijdens dat vissen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

't waren geen profs zeker ? ;)

HappyFisherman

1, en de rest is vrijwilliger. Leek de VUT ploeg wel :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Dat had op film gemoeten,dan hadden we zaterdag kunnen lachen.

HappyFisherman

Die knakker van de hengelsportfederatie vroeg gister op het eind ook wat ik er van vond (was de 1e keer dat ik mee was) en toen moest ik hard lachen :D:D
Hij is trouwens ook vliegvisser en wil een keer met me op snoekenjacht, ook weer mooi geregeld dacht ik zo :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

haha mooi avondtuur! lijkt me best eens intressant om te zien wat er allemaal zo zwemt in die sloten en kanalen.

HappyFisherman

Vaak meer dan je verwacht!
Vliegvissen is bevlogen vissen...