Maagpompje om de maaginhoud te controleren

Started by old town, December 09, 2014, 23:31:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

old town

Wie kan me helpen aan een leverancier van deze pompjes in nederland ?
heb via google het internet al afgespeurd maar kom er niet uit !

[attachment deleted by admin]

merijn1982

Misschien zo netjes om je eerst even voor te stellen :-)
Tight lines!!

jelle

Wanner je die gebruikt kun je hem net zo goed opensnijden
Of zie ik dat verkeerd
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rena

De kans is inderdaad groot dat je de vis schaadt met zo een pompje.
Het verdient de aanbeveling om dit niet te doen, en het is wel zo spannend om zelf te ontdekken waar ze op azen ;)

TL Peter

weerwolf

waarom niet een netje gebruiken? dan kan je toch ook zien wat er in het water actief is. Op het water kan je wel zien
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

Ik heb het Sander 'de Arubaman' wel eens op het OVM zien doen, best wel interessant, maar hij is dan ook dierenarts. Ik denk dat ik via diezelfde kanalen er wel aan kan komen, de vrouw doet dat werk ook.
Ik moet wel zeggen dat ik er ook zowat van ging kokhalzen toen hij dat deed, lijkt me niet prettig voor zo'n beest.

weerwolf

ooit een keer spuugde de vis zijn maag leeg en zag ik dat hij allemaal kleine zwarte vliegjes had gegeten, ja toen was ik spekkoper! super gevangen met klein zwart

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

goswit


Team, heb je geen gasmasker liggen van de 50 -60 jaren eentje waar de beschermdop is vastgeroest, ;) is toch veel humaner.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sjoerd

Quote from: weerwolf on December 10, 2014, 19:07:42
ooit een keer spuugde de vis zijn maag leeg en zag ik dat hij allemaal kleine zwarte vliegjes had gegeten, ja toen was ik spekkoper! super gevangen met klein zwart


Ooit ving ik eens een forel aan een klein zwart vliegje. Aangezien ik deze had meegenomen voor het kampvuurtje, zag ik bij het schoonmaken dat die grote waterslakken in de maag had! Had ik nu verder moeten vissen met een slakimitatie? :-\ :-\ :-\
Moraal van dit verhaal: Soms kunnen vissen erg selectief azen en dan is het fijn dat je de juiste imitatie bij je hebt maar heel vaak zijn ze naar mijn mening gewoon opportunistisch en pakken ze wat ze maar kunnen krijgen. En dan maakt het niet zoveel uit wat er aan de punt zit maar kan de presentatie belangrijker zijn dan de vlieg.

Sjoerd

Wilco

Old Town,

Het is in gezelschap zeer onbeschoft als je voor kruipt en je niet voorstelt.
Tot dat moment zal er niet gereageerd worden op jouw vraag.
De boodschap van dit verhaal lijkt me duidelijk.