vistripjes 2015

Started by quaden, December 17, 2014, 17:52:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

quaden

Mijn Geul- en Maasvergunningen zijn al besteld voor 2015  8) alleen de waalse vergunning moet ik nog regelen.  Maar Kiruna Zweeds lapland (definitief) en misschien Tsjechië staan toch echt boven aan de lijst in 2015!!

wat zijn jullie plannen voor 2015!!??


Nootjez

- meerdere dagtripjes Wranghe, Kluizen en DRB
- opnieuw een week Taurach!!
- een 2daagse met de club naar Domaine de Coyolles
- CCF Marathon, maken we ook een weekendje van.

- Opnieuw een Noorwegentripje ?  ::) benieuwd of er liefhebbers zijn om het opnieuw te doen!

BV

's gravenhaagse wateren voor de snoek en ruisvoorntjes
Kyll voor de bruine forel
Hopelijk de Ardle in Schotland  deze zomer voor de forel en een klein zalmpje

Twan

Buitenland

  • Noord Zweden(Lapland)
  • Noorwegen
  • Kyll



Rena

In ieder geval een week børgefjell omgeving met mijn zoon en een vriend van me.
Heel veel meren en rivieren.... ver weg van alles en iedereen  8)

Verder nog wat tripjes in de buurt Trondheim, oa vissen met de kajak...
Heel veel avondtripjes naar de Rena, Trysil, Julussa, Glomma.
Weekeindtrip naar oa de Nea en de Tya ... en vast nog veel meer, te veel water, te weinig tijd  :o

God jul og godt nytt år!

TL Peter




gijsie20

Komend jaar ben ik in de weekenden weer te vinden in Belgie en Duitsland. Voor de zomervakantie moeten we nog gaan kijken...meestal last minute werk..maar zal waarschijnlijk in Europa zijn, en de hengel gaat altijd mee.

Twan

Quote from: Rena on December 18, 2014, 23:20:45
In ieder geval een week børgefjell omgeving met mijn zoon en een vriend van me.
Heel veel meren en rivieren.... ver weg van alles en iedereen  8)

Verder nog wat tripjes in de buurt Trondheim, oa vissen met de kajak...
Heel veel avondtripjes naar de Rena, Trysil, Julussa, Glomma.
Weekeindtrip naar oa de Nea en de Tya ... en vast nog veel meer, te veel water, te weinig tijd  :o

God jul og godt nytt år!

TL Peter

wij trekken ook een dag of 3 door børgefjell  ;D

GJ

Wordt er op het forum wel eens iets gezamenlijk georganiseerd? Ik heb een paar keer geprobeerd om op de Grensmaas iets te vangen maar dat is me niet gelukt. Inmiddels begrijp ik dat het vissen op stromend water weer een hele andere tak binnen de sport is dan het vissen op klein grut in een Polder sloot. Dat moet ik weer van iemand leren... Ik zou het wel leuk vinden om een keer een dag of weekend met wat mensen ergens op een mooie rivier te gaan vissen. In Nederland bv op de Grensmaas maar ook in de Achterhoek zijn wat mooie stomende beekjes waar ik wel eens zou gaan willen vissen.

Rena

Quote from: GJ on December 19, 2014, 08:12:54
Wordt er op het forum wel eens iets gezamenlijk georganiseerd?

Ja hoor, gewoon een datum (of twee drie) blaten en vragen wie er zin heeft.
Als niemand datgene wat jij wil organiseert, dan doe je het zelf  ::goodjob::

TL Peter

GJ

Dank! Ik ga even in de gaten houden of er een leuke trip voorbij komt en ik ga alvast nadenken wanneer ik wat wil gaan doen!

wouter veuger

voorjaar en de zomermaanden lekker struinen door de polder,achter de dikke ruisers aan,hier verheug ik mij echt op,lente is voor mij de mooiste tijd van het jaar.

kijken of we komend seizoen de grens van 40 cm kunnen slechten,dit seizoen ben ik blijven steken op 2 stuks van 38 cm,evenzogoed echte baksteenvoorns,ik ben hier helemaal leip van ;D

verder nog een aantal keren achter de karper aan,zomermaanden veelal baarsvisserij.

en dan vanaf oktober zo ongeveer weer lekker streameren.



buitenlandse tripjes zitten er niet in voor me (tenzij ik de oudejaarsloterij win ::) :P ;D) maar daar zit ik eigenlijk niet mee.
sluipend tussen de rietkragen in mijn "eigen" polder voel ik me gelukkig :)

Scaramouche

Ik wil in 2015 een keer een week serieus naar Denemarken. Zeeforel en brakwatersnoek. En ook snel weer eens een vis vangen op het OVM.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

wouter veuger

Quote from: Scaramouche on December 19, 2014, 13:27:23
Ik wil in 2015 een keer een week serieus naar Denemarken. Zeeforel en brakwatersnoek. En ook snel weer eens een vis vangen op het OVM.

hey frank,via RVF zijn ze bezig om een groepsreis te organiseren naar denemarken (stege bugt) voor volgend jaar,met als target zeeforel en brakwatersnoek,misschien iets voor je?

weliswaar geen specifieke vliegvisreis,maar ze hebben er vast geen bezwaar tegen als je naast je jerkhengel ook je vliegenlat meeneemt.