vliehenhengelset albatros

Started by vliegje 1981, June 25, 2013, 18:43:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegje 1981

beste mensen

ik heb een vraag ik wil een setje van albatros kopen dit is een compleet beginners set met aftma 5 6 is dit een goed idee graag hoor ik dit mvg vliegje 1981

catchem

Re: beginners set

Re: Vliegvissen op witvis

Als je zelf even zoekt vind je vast veel meer.
De set die jij noemt ken ik niet, maar zelf ermee werpen zegt meer dan de mening van een ander. Het scheelt al een hoop of je een strakke hengel lekker vindt werpen of juist een wat slappe hengel.

noahverboom

Beste Vliegje 1981,

is het deze set die je wilt kopen?  http://www.agradi.nl/werphengelset-fly-combo-kit-240-3.htm
Ik heb deze set vorig jaar ook gekocht en de slip was na een paar weken al kapot verder vind ik de hengel ook niet lekker werpen.
de hengel is niet goed in balans met de reel en de hengel is erg zwaar om er een tijdje mee te vissen.
ik vind het geen goede set.
ik heb nu een duurdere hengel en reel gekocht en dat werpt veel beter en je word er niet moe van ik kan nu rustig een paar uur lang werpen zonder moe te worden.


vliegje 1981

bedankt maar ik had ooiet een setje van shakespeare en dat was ook een goed setje was toen 40 euro heb er altijd leuk mee gevist en daarom dacht ik van ik hoop weer een setje maar dan van albatros bij agradi inderdaad ook is het aan de p-ersoon verder wat die er van vindt ik vindt het wel makkelijk altijd om een setje te kopen nou ik hoor het wel gr vliegje 1981