Ton Temming vliegbind zesdaagse

Started by Team, February 09, 2013, 20:36:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Zo vandaag even bij Ton Temming in Utrecht langs geweest,
Vliegbind zesdaagse, vandaag was ons aller Johan aan het  knuppen,
Het was gezellig druk, koffie drank  cake   kaas worst, en ook de hond was goed verzorgd.
Johan liet als altijd zijn kunsten zien, kwam ook Pas daar nog tegen,
alles bij elkaar een par leuke dure uurtjes, je gaat altijd met teveel naar huis.
NUNC  AUT  NUNQUAM

pas

Of je doet zo als ik. geen geld mee haha
::wtf::

HappyFisherman

Waarom doet vliegvissend Nederland deze dagen toch in godsnaam, laten we er mee op houden!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Echt ophouden met die reclame, en elkaar op fatsoenlijke wijze het binden bij brengen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Want de manier waarop iedereen het nu doet is (buiten de prijs om) echt niet normaal. Iedereen doet maar op YouTube en de klanten die je met een workshop in je winkul zult krijgen. Wat moet je er mee?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

pas

Quote from: speycast on February 09, 2013, 21:03:16
naar jou kijkt ton temming niet om op zulke dagen Pas hij trek je knip op andere bezoekjes wel leeg hahahaha

daar heb je miss een puntje haha
::wtf::

Rossie69


Hilco

dan had je gisteren johan kunnen zien en volgende week evert.

Rene V.

Beste HappyFisherman,

Geloof niet dat ik het begrijp :o.De economie gaat slecht en een winkelier[die ik alleen van ads. ken]doet moeite om klanten te trekken wat ook lukt.
Wat is hier mis mee?Als deze winkelier dit niet doet en stel over enkele jaren de winkel dicht moet doen loopt men te mekkeren dat er zo weinig vliegvis speciaalzaken zijn.Zie een vliegbindevenement iets waar je van kan leren,oude en nieuwe vrienden tegen kan komen en gratis koffie kan halen ;).

Rene V.

Team

#9
Quote from: Rene V. on February 10, 2013, 18:07:32
Beste HappyFisherman,

Geloof niet dat ik het begrijp :o.De economie gaat slecht en een winkelier[die ik alleen van ads. ken]doet moeite om klanten te trekken wat ook lukt.
Wat is hier mis mee?Als deze winkelier dit niet doet en stel over enkele jaren de winkel dicht moet doen loopt men te mekkeren dat er zo weinig vliegvis speciaalzaken zijn.Zie een vliegbindevenement iets waar je van kan leren,oude en nieuwe vrienden tegen kan komen en gratis koffie kan halen ;).

Rene V.

Ben het helemaal met je eens, ik gun de winkelier wel wat, wie geeft er nu niet te veel uit in een snoepjeswinkel.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Beertje

Ik begrijp de ophef niet helemaal.Wat is er mis mee,de winkelier promoot z'n waren en e.v.t.  reklame,en de bezoekers/klanten hebben een leuke dag.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Moderator

Gelieve geen persoonlijke aanvallen .......

catchem

Het mooie van een winkel is juist de extra dingen die ze op internet niet kunnen, bijv. een bindbijeenkomst. Dat een winkelier spullen wilt verkopen weet iedereen, of je in de verkooppraatjes trapt, tja, daar ben je zelf bij.

Beertje

#13
@Catchem, ::agree::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rene V.

Als je je zin hebt gezet op een mooie Orvis hengel van 700 euro's weet je al waar je interesse ligt en koop je hem waarschijnlijk toch wel.Zo'n dure aankoop wil je voor het overhandigen van de centen ook graag even vasthouden.Dat alleen al geeft voor mij al aan dat het gewoon belangrijk is dat winkels moeten blijven bestaan.Verder gun ik iedereen het recht om zijn geld te verdienen en natuurlijk bij wie dan ook uit te geven.Als hier in NL iets niet te koop is of zoals ook voorkomt veel duurder vind ik het ook niet raar om verder te shoppen.Ik zie een forum niet als een eiland maar als een van de manieren om te groeien in je hobby met de bijbehorende lol,maar als ik dingen lees waarvan ik denk,klopt dit wel reageer ik hier vragend op,alleen maar van leg even uit.

Groet Rene V.

weerwolf

En  zo hoort het, snap je het niet of vindt je iets of een opmerking te ver gaan? vraag opheldering, maar overweeg wel of je het in het topic doet of via de pm. Je zal dan zien dat het zelden zo bedoeld is als dat jij het leest en de schrijver het bedoeld heeft.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

pas

Quote from: speycast on February 10, 2013, 16:57:07
had gekunt inderdaad    misschien volgende week even buurten bij evert

Ik wil wel op je geld letten  ;D
::wtf::

pas

Jij ook al haha ik zie je daar wel
::wtf::